Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Barnet skal på første speidertur i morgen, men jeg aner jo ikke hva som trengs! Sovepose, liggeunderlag, varmt tøy, mat og drikke er skrevet ned. Hva mer? Er bare en natt, men jeg er redd for å pakke både for mye og for lite Anonymkode: 1ff6e...1ba
Ileus Skrevet 28. mars 2019 #2 Skrevet 28. mars 2019 Utendørs? Lommelykt, ullundertøy til å sove med + ullsokker. Varm sovepose, selvoppblåsende liggeunderlag. Ekstra klesskift, vindjakke og bukse. Aner jo ikke hvor i landet dette dette er, om det er meldt regn eller sol, gapahuk, telt eller hytte?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 Takk for tips! Det er på en speiderhytte i skogen. Det er på Østlandet så lite snø og meldt mellom -1 og +4 på natten. Mellom 13-9 grader på dagtid Anonymkode: 1ff6e...1ba
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 Har du ikke fått noe informasjon fra speiderlederen? Dere burde jo få en liste. Tror jeg ville etterlyst en. Anonymkode: 30bec...a7b
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #5 Skrevet 28. mars 2019 Jeg får sende en melding og høre. Barnet startet der for en uke siden så jeg har absolutt ingen erfaring med dette! Anonymkode: 1ff6e...1ba
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #6 Skrevet 28. mars 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for tips! Det er på en speiderhytte i skogen. Det er på Østlandet så lite snø og meldt mellom -1 og +4 på natten. Mellom 13-9 grader på dagtid Anonymkode: 1ff6e...1ba Kneika? Hodelykt, våtservietter, dopapir, bestikk, asjett og kopp, to brødposer i tilfelle han får våte sko, plaster og lørdagsgodt. Anonymkode: 0fb71...8f0
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #7 Skrevet 28. mars 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg får sende en melding og høre. Barnet startet der for en uke siden så jeg har absolutt ingen erfaring med dette! Anonymkode: 1ff6e...1ba Du sender barnet på overnatting med mennesker det bare har omgåtts en gang eller to? Anonymkode: f6156...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå