Gå til innhold

Hva trengs til speidertur??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet skal på første speidertur i morgen, men jeg aner jo ikke hva som trengs!

Sovepose, liggeunderlag, varmt tøy, mat og drikke er skrevet ned. Hva mer? Er bare en natt, men jeg er redd for å pakke både for mye og for lite

Anonymkode: 1ff6e...1ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utendørs?

Lommelykt, ullundertøy til å sove med + ullsokker. Varm sovepose, selvoppblåsende liggeunderlag. Ekstra klesskift, vindjakke og bukse. 

Aner jo ikke hvor i landet dette dette er, om det er meldt regn eller sol, gapahuk, telt eller hytte?

Skrevet

Takk for tips!

Det er på en speiderhytte i skogen. Det er på Østlandet så lite snø og meldt mellom -1 og +4 på natten. Mellom 13-9 grader på dagtid

Anonymkode: 1ff6e...1ba

Skrevet

Har du ikke fått noe informasjon fra speiderlederen? Dere burde jo få en liste. Tror jeg ville etterlyst en. 

Anonymkode: 30bec...a7b

Skrevet

Jeg får sende en melding og høre. Barnet startet der for en uke siden så jeg har absolutt ingen erfaring med dette!

Anonymkode: 1ff6e...1ba

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for tips!

Det er på en speiderhytte i skogen. Det er på Østlandet så lite snø og meldt mellom -1 og +4 på natten. Mellom 13-9 grader på dagtid

Anonymkode: 1ff6e...1ba

Kneika?

Hodelykt, våtservietter, dopapir, bestikk, asjett og kopp, to brødposer i tilfelle han får våte sko, plaster og lørdagsgodt.

Anonymkode: 0fb71...8f0

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg får sende en melding og høre. Barnet startet der for en uke siden så jeg har absolutt ingen erfaring med dette!

Anonymkode: 1ff6e...1ba

Du sender barnet på overnatting med mennesker det bare har omgåtts en gang eller to? 

Anonymkode: f6156...b09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...