Gå til innhold

Aktivisere 1åringen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode tips til hva vi kan finne på med 1åringen i helgene? :) 
Blir litt i samme tralten her nå :sur: Vi prøver å være ute i skogen, lekeplassen osv..

Gjerne ting vi kan gjøre som familie, og evt med vennepar med barn på samme alder. Og helst ting som ikke koster skjorta!
(Veldig aktiv, går som en racer)

Anonymkode: 1b18a...067

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi drar ofte til andre barnehager/skoler og leker i helgene, tar med matpakke og treffer andre. Ungene synes det er kjempegøy å få leke på nye lekeplasser. Ellers er tur i skogen og biblioteket populære gratis aktiviteter. Bibliotek har ofte en lekekrok, så det er kjekt for 1 åringer også. Svømmehall, sansehus, lekeland, besøksgård er gøy. 

Anonymkode: c6c1f...39f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi drar ofte til andre barnehager/skoler og leker i helgene, tar med matpakke og treffer andre. Ungene synes det er kjempegøy å få leke på nye lekeplasser. Ellers er tur i skogen og biblioteket populære gratis aktiviteter. Bibliotek har ofte en lekekrok, så det er kjekt for 1 åringer også. Svømmehall, sansehus, lekeland, besøksgård er gøy. 

Anonymkode: c6c1f...39f

Hva er sansehus? :P Ja, vi var på gård forrige uke og skal på lekeland i morgen! 

Anonymkode: 1b18a...067

Skrevet

Mine har likt seg ute i friluft, enten i Hagen med sand, vann ol , eller å få rast fra seg på skogstur i lysløyper feks da kan de bare løpe og det er mye fint å studere underveis. 

Kaste stein, tang , pinner i vann/bekk 

mate ender 

 

lekeplass synes jeg var styrete i den alderen😅 

strand og skog var min venn👍 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...