Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Noen som har gode tips til hva vi kan finne på med 1åringen i helgene? Blir litt i samme tralten her nå Vi prøver å være ute i skogen, lekeplassen osv.. Gjerne ting vi kan gjøre som familie, og evt med vennepar med barn på samme alder. Og helst ting som ikke koster skjorta! (Veldig aktiv, går som en racer) Anonymkode: 1b18a...067
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #2 Skrevet 28. mars 2019 Vi drar ofte til andre barnehager/skoler og leker i helgene, tar med matpakke og treffer andre. Ungene synes det er kjempegøy å få leke på nye lekeplasser. Ellers er tur i skogen og biblioteket populære gratis aktiviteter. Bibliotek har ofte en lekekrok, så det er kjekt for 1 åringer også. Svømmehall, sansehus, lekeland, besøksgård er gøy. Anonymkode: c6c1f...39f
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #3 Skrevet 28. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Vi drar ofte til andre barnehager/skoler og leker i helgene, tar med matpakke og treffer andre. Ungene synes det er kjempegøy å få leke på nye lekeplasser. Ellers er tur i skogen og biblioteket populære gratis aktiviteter. Bibliotek har ofte en lekekrok, så det er kjekt for 1 åringer også. Svømmehall, sansehus, lekeland, besøksgård er gøy. Anonymkode: c6c1f...39f Hva er sansehus? Ja, vi var på gård forrige uke og skal på lekeland i morgen! Anonymkode: 1b18a...067
skinnfilla Skrevet 28. mars 2019 #4 Skrevet 28. mars 2019 Mine har likt seg ute i friluft, enten i Hagen med sand, vann ol , eller å få rast fra seg på skogstur i lysløyper feks da kan de bare løpe og det er mye fint å studere underveis. Kaste stein, tang , pinner i vann/bekk mate ender lekeplass synes jeg var styrete i den alderen😅 strand og skog var min venn👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå