Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #1 Skrevet 28. mars 2019 Hei, har vÊrt pÄ ultralyd i dag, er 10 + 4.. Dette er 3 ultralyd da jeg har mye erfaring med sa og ma. Frem til nÄ har alt sett fint ut. I dag fikk jeg ogsÄ se en livlig krabat pÄ skjermen og et hjerte som slÄr.. ca 170 slag i minuttet. Men i fÞlge gyn skulle den vert ca 37 km lang men var ikke mer enn 30 :/ noen andre som har erfaring med avvik sÄ tidlig i svangerskapet? gynekologen virket ikke sÊrlig hÄpeful desverre...  Anonymkode: 23b1d...b85
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #2 Skrevet 28. mars 2019 Ja, opplevde avvik. Var ogsÄ pÄ tidlig ul pga flere sa. I uke 7 ble fosteret mÄlt til Ä vÊre i uke 6. Mistet 2 uker etterpÄ, da ble den mÄlt til Ä vÊre i uke 7. Hadde ogsÄ gÄtt litt i opplÞsning, sÄ de regnet med at den hadde vÊrt dÞd en stund. Jeg mistet symptomer ca 1 uke tidligere. Anonymkode: 69390...1a7
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Takk for svar, det er gÄtt 3 dager siden sist og hjertelyden er der fortsatt (hÞrer den med doppler). Men veldig trist Ä bare mÄtte gÄ Ä vente pÄ den dagen, den ikke kan hÞres lenger.. Anonymkode: 23b1d...b85
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 Det kan jo gÄ bra. Du kan jo vÊre kommet kortere enn du tror. Krysser uansett fingrene for deg og det lille som vokser. Anonymkode: 69390...1a7
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 Jeg var pĂ„ ultralyd 4 ganger pga blĂždninger, og ble bare flyttet bakover pĂ„ grunn av lite vekst. Til sammen 12 dager hittil. Det gĂ„r fortsatt bra, er 16+2 i dagđ de vokser litt i rykk og napp noen ganger sĂ„ jeg ville prĂžvd Ă„ slappe av Anonymkode: 847c8...a46
Anonym bruker Skrevet 2. april 2019 #6 Skrevet 2. april 2019 Heldige deg!:) Jeg kan desverre ikke finne hjertelyden lenger, sÄ fast legen sendte henvisning til sykehuset i gÄr. SÄ hÄper jeg fÄr en time ganske kjapt. Det hadde iallefall vert greit Ä fÄ bekreftelse, sÄ en slipper Ä gÄ Ä lure og tenke pÄ det. Anonymkode: 23b1d...b85
Anonym bruker Skrevet 2. april 2019 #7 Skrevet 2. april 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Heldige deg!:) Jeg kan desverre ikke finne hjertelyden lenger, sĂ„ fast legen sendte henvisning til sykehuset i gĂ„r. SĂ„ hĂ„per jeg fĂ„r en time ganske kjapt. Det hadde iallefall vert greit Ă„ fĂ„ bekreftelse, sĂ„ en slipper Ă„ gĂ„ Ă„ lure og tenke pĂ„ det. Anonymkode: 23b1d...b85 Du har jo ikke kommet sĂ„ langt, sĂ„ kan hende barnet lĂ„ langt nede i bekkenet siden du ikke fant hjertleyd. Krysser fingrene for at det gĂ„r brađ€ Gjerne oppdater nĂ„r du vet mer Anonymkode: 847c8...a46
Anonym bruker Skrevet 2. april 2019 #9 Skrevet 2. april 2019 Ble frarÄdet Ä kjÞpe doppler pga slikt. At en plutselig ikke kan finne hjertelyd. Uroer seg unÞdig Anonymkode: 1e9b1...fbb
Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #10 Skrevet 5. april 2019 đ Jeg fant hjertelyden igjen, sĂ„ den hadde bare gjemt seg litt đŹÂ Men prĂžver Ă„ ikke glede meg over det, lykken kan fort bli kortvarig... Time pĂ„ sykehuset fikk jeg ikke fĂžr onsdag 10/4, det hjalp jo lite da jeg har time hos gynekologen min pĂ„ tirsdagen đ Uff nei... mĂ„ vel bare pine oss igjennom de siste dagene... jeg kan ikke fordra 1 trimester đ Anonymkode: 23b1d...b85
Anonym bruker Skrevet 7. april 2019 #12 Skrevet 7. april 2019 Tusen takk â€â€â€ Anonymkode: 23b1d...b85
Anonym bruker Skrevet 9. april 2019 #13 Skrevet 9. april 2019 PĂ„ tide med en oppsateringđ 4 ultralyd undersĂžkelse i dag, og utrolig nok hadde lille spiren gjort et byks i vekst og er nĂ„ 53 mm! Gynekologen var veldig fornĂžyd, men han satte opp en ny time om 2 uker for sikkerhets skyld, Herregud for en grei gynekolog jeg har! đ Gleder oss litt allerede, men prĂžver Ă„ ha litt is i magen frem til neste gang! đ Anonymkode: 23b1d...b85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ