Gå til innhold

Årets første grilling 😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt magisk ute nå og nå er det endelig tid for grilling . Flere som har startet grill sesongen ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig.  Luktet godt av grillmat rundt her i går.  Vi har dessverre ikke grill ennå. Men jeg vasket og gjorde i stand balkongen i dag.  Deilig å kunne sitte ute nå. 

Anonymkode: 8fc01...acf

Skrevet

Det er godt med mildere vær og bedre å være ute, men grillsesong blir det aldri hos oss. Synes det er så mange bedre måter å tilberede mat på.

Anonymkode: 1d60a...d6d

Skrevet

Ikke ennå,men elsker lukten og grillmat, bruker og ta ut til påske :)

Anonymkode: 349aa...748

Skrevet

Dere er ikke mye ute vinterstid skjønner jeg. Grille har vi da gjort masse hele vinteren, hjemme og ute på tur på bål og i bålpanne og rundt ved hytta. 

Anonymkode: 21b29...a6a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Dere er ikke mye ute vinterstid skjønner jeg. Grille har vi da gjort masse hele vinteren, hjemme og ute på tur på bål og i bålpanne og rundt ved hytta. 

Vi er masse ute hele året . Ikke mye bålpanne og bål dog 

Skrevet

Det er mye som er bra med sommeren. Grilling er definitivt ikke en av dem.

Anonymkode: 6adf0...cc7

Skrevet

Her har vi mat på bål i bhg hver uke😊

Anonymkode: 1433f...e90

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skryting er jeg ikke fan av. 

Nå snakker vi ikke om å grille på vinteren. Nå snakker vi om at det er deilig å bytte ut middagen med grillings. 

Anonymkode: f4ab9...283

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skryting er jeg ikke fan av. 

Nå snakker vi ikke om å grille på vinteren. Nå snakker vi om at det er deilig å bytte ut middagen med grillings. 

Anonymkode: f4ab9...283

Men du vet vel ikke hva hi mente? Hun da bare grilling. Og grille har vi gjort hele året. Hva var skryting med det mener du? Det er da ganske vanlig å være ute også på vinteren? 

Skrevet

Rart det blir krig i verden, makan til avsporing av tråden...

Anonymkode: ec246...319

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor svare så nedlatende?

Anonymkode: 02cf7...f03

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor svare så nedlatende?

Krenka.no? Det er da et rimelig spm? Man er jo virkelig ikke mye ute om man først når det er bart og sol og varmegrader kommer på at det kan grilles? 

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Krenka.no? Det er da et rimelig spm? Man er jo virkelig ikke mye ute om man først når det er bart og sol og varmegrader kommer på at det kan grilles? 

Det er ikke noe krenka.no nei. Det var ikke et spørsmål, det var en nedlatende konklusjon på noe du ikke vet noe om. Det er tydeligvis en trang blant flere her inne til å svare denne brukeren nedlatende og surt.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss ! Vi er mye ute hele året. Grilling for oss er ikke noen vinteraktivitet. Verre er det ikke 

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fnis 😂

Anonymkode: 69605...38d

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er masse ute på vintern, men er ikke så lett få med seg grillen på tur :fnise: Det er stor forskjell på grill på rist og grill på pinne syntes jeg, og vi har dessverre ingen mulighet for bålpanne her vi bor.

Men grillen står dessverre under presseningen enda. Vurderer å dra den frem til søndagen for meldt strålende sol da! Men lukta godt flere steder i nabolaget forrige helg!

Anonymkode: 02874...28d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vi er masse ute på vintern, men er ikke så lett få med seg grillen på tur :fnise: Det er stor forskjell på grill på rist og grill på pinne syntes jeg, og vi har dessverre ingen mulighet for bålpanne her vi bor.

Men grillen står dessverre under presseningen enda. Vurderer å dra den frem til søndagen for meldt strålende sol da! Men lukta godt flere steder i nabolaget forrige helg!

Du ser lite muligheter, bare problemer skjønner jeg. Du tror en må drasse med seg en svær grill overalt?😂

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du ser lite muligheter, bare problemer skjønner jeg. Du tror en må drasse med seg en svær grill overalt?😂

Hun hadde sikkert fått til å grille hvor som helst om hun ønsket det, tror du ikke?

Dette engasjerer deg veldig?

Du blir jo bare mer og mer pinlig 😳

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt man kan forstå en spøk da ;) Men jeg personlig syntes det er forskjell på maten om man har gassgrill eller bål/kull, det strides jo de lærde om enda. Men har man ikke bålpanne eller rist blir det særdeles vanskelig å grille fisk, kjøtt og grønnsaker på bålet. Er jo en helt annen smak om det er pakket inn i metall og jeg syntes det virker mer kokt enn stekt da. Får ikke den sprø skorpa. Småting kan man grille over med holdere, men da får man jo bålsmak på maten, og det tar uendelig lang tid syntes jeg. Litt som bakepoteter.

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Godt man kan forstå en spøk da ;) Men jeg personlig syntes det er forskjell på maten om man har gassgrill eller bål/kull, det strides jo de lærde om enda. Men har man ikke bålpanne eller rist blir det særdeles vanskelig å grille fisk, kjøtt og grønnsaker på bålet. Er jo en helt annen smak om det er pakket inn i metall og jeg syntes det virker mer kokt enn stekt da. Får ikke den sprø skorpa. Småting kan man grille over med holdere, men da får man jo bålsmak på maten, og det tar uendelig lang tid syntes jeg. Litt som bakepoteter.

😂

Skrevet

At grilling skal diskuteres slik ... 😳

Skrevet

For å svare på spørsmålet: Nei, vi har ikke tatt fram grillen. Venter til snøen i hagen er borte med å ta ut grill og hagemøbler, nå ligger det 20 cm snø på grillplassen. Men kanskje neste helg! Gleder meg til grillsesongen i hvert fall!

Anonymkode: 5e883...9a1

Skrevet
49 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

At grilling skal diskuteres slik ... 😳

Åh, du liker det litt? Det er jo gøy når noen krangler i trådene dine?

Det er vel derfor du stadig holder liv i dem ved å dytte dem opp når de havner litt langt bak 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...