Gå til innhold

Frp-samboeren sendte trusselbrevene til seg selv? Og til Tybring-Gjedde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir jo bare bedre! :D

Anonymkode: f3f59...8fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har det vist seg at hun skrev trusselbrev til Tybring-Gjedde? Leste en artikkel i avisa om at Tybring-Gjedde også hadde fått trusselbrev, men stod ikke noe om at samboeren til Wara var innblandet i det.

Anonymkode: 15097...46a

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke noe å le av. Hele saken er jo bare tragisk, dama må jo ha klikket eller noe. De har jo vært sammen i mange år og har barn sammen.

Anonymkode: a56f4...458

Skrevet

Stakkars menneske, hun må jo ha store psykiske problemer. 

Anonymkode: 2ae79...b27

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har det vist seg at hun skrev trusselbrev til Tybring-Gjedde? Leste en artikkel i avisa om at Tybring-Gjedde også hadde fått trusselbrev, men stod ikke noe om at samboeren til Wara var innblandet i det.

Anonymkode: 15097...46a

Hun er mistenkt for "mer enn fem" saker med trusselbrev og vandalisme nå, samt ett trusselbrev til Tybring-Gjedde.

Skrevet

Saken en tragisk. Men skjønner ikke hvorfor alle skal si det og so mellom linjene at dette baaaaare er trist og burde ikke snakkes om. Er det fordi hun er en hvit etnisk norsk kvinne. 

Selvsagt er denne historien tragisk, samtidig så må det være lov å si at det er så absurd at vi ler av den. 

Jeg håper for familien sin skyld at det er en diagnose involvert. 

Anonymkode: a4b20...fb7

Skrevet

Dersom det viser seg at hun har gjort det hun er mistenkt for, så er det en ganske alvorlig sak, enten det er psykiatri involvert eller ikke. Hun har forsøkt å få det til å se ut som om uskyldige mennesker har planlagt attentatforsøk og kommet med alvorlige trusler mot personer i regjeringen. Det er et angrep på demokratiet. 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Saken en tragisk. Men skjønner ikke hvorfor alle skal si det og so mellom linjene at dette baaaaare er trist og burde ikke snakkes om. Er det fordi hun er en hvit etnisk norsk kvinne. 

Selvsagt er denne historien tragisk, samtidig så må det være lov å si at det er så absurd at vi ler av den. 

Jeg håper for familien sin skyld at det er en diagnose involvert. 

Anonymkode: a4b20...fb7

Jeg regner med at du sikter til mitt innlegg b.l.a. Selvfølgelig skal det snakkes om, men jeg synes ikke det er noe å le av. At du drar inn rasismekortet her er bare for dumt

Anonymkode: a56f4...458

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er jo på ingen måte morsomt?

Skrevet
1 time siden, the amazing spidermamma skrev:

Dersom det viser seg at hun har gjort det hun er mistenkt for, så er det en ganske alvorlig sak, enten det er psykiatri involvert eller ikke. Hun har forsøkt å få det til å se ut som om uskyldige mennesker har planlagt attentatforsøk og kommet med alvorlige trusler mot personer i regjeringen. Det er et angrep på demokratiet. 

Enig!

Anonymkode: 94b1d...2fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...