Anonym bruker Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Jeg strikka bøstebarnteppe til babyen min. Nå er babyen blitt stor og teppet hullete. Hva kan jeg gjøre med det? Tove det? Noen som har prøvd? Putefyll? Noen ideer?!!!! Anonymkode: fe97f...3b8
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2019 #2 Skrevet 27. mars 2019 Jeg har et som jeg bare bruker som reserveteppe. Fikk det av ei venninne som ville kaste det. Har det ofte liggende i bilen slik at det alltid er et i reserve der. Det er like varmt og godt selv om det er fullt av hull og slitt😃 Tenkte på å lappe det, men tror ikke jeg orker da det er såpass tynnslitt flere steder. Ellers vet jeg folk har tatt opp masker og strikket lapp som de har sydd fast. Fikk en garnrest gratis på nøstebarn som jeg hadde tenkt å bruke til å lappe med. Anonymkode: 0856b...363
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 Men kanskje du kan brette det i fire, sy sammen i kantene og tove det, blir et flott sitteunderlag. 😃 Anonymkode: 0856b...363
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 Tove det da i vaskemaskinen? 60 grader vanlig program? Anonymkode: fe97f...3b8
Superdolly Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Tove det da i vaskemaskinen? 60 grader vanlig program? Anonymkode: fe97f...3b8 Da vil det bli veldig hardt tovet altså. Jeg tover strikkede ting på 40 grader finvask, 40 minuttersprogrammet. Det er som regel mer enn nok. Hvis du vil ha full kontroll kan du tove det i tørketrommelen. Fukt det først og legg det inn. Da kan du stoppe prosessen jevnlig og sjekke graden av toving.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2019 #7 Skrevet 27. mars 2019 Stilig! Takk for svar! Kan man ta flere om gangen, jeg har tre tepper, eller best med en og en?! Anonymkode: fe97f...3b8
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2019 #8 Skrevet 28. mars 2019 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Stilig! Takk for svar! Kan man ta flere om gangen, jeg har tre tepper, eller best med en og en?! Anonymkode: fe97f...3b8 Ville tatt ett alene først i allefall, så ser du hvordan det blir 😊 Anonymkode: 0856b...363
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå