Gå til innhold

Frp atter en gang....


Anbefalte innlegg

Skrevet

På fremsiden av nrk.no opplyser nå fylkesleder i Frp, Frode Hestnes, at de vurderer å beholde Adrian Ness Løvsjø som ordførerkandidat for Porsgrunn. Hestnes begrunner det med at Løvsjøs underslag ikke har noe med Frp å gjøre...

Neida, underslag, kriminelle handlinger, seksuelle overgrep... ingenting av dette har med partiet å gjøre.

Det er jo et stusselig parti når de har så få å sette i topposisjonene sine at de må sette inn kjente lovbrytere...

Toppen er jo Leirstein som selv sier han mener han har sonet lenge nok for de seksuelle tilnærmelsene/grove pornoen han har rettet mot barn under den seksuelle lavalderen, porno sendt fra hans Stortings-mailkonto. Saken var foreldet for rettsvesenet, hvis ikke hadde han mest trolig sittet i fengsel nå. Istedenfor mener Frp at det er en smart idé å sette ham inn i topposisjoner igjen.

Når skal velgerne til dette partiet våkne??

Anonymkode: dd510...2da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet er jo at de ikke har flere å ta av. 

Når selve rosinen i pølsen som de hentet fra en lukurativt stiling må gå pga en skandale må det jo merkes i rekkene. 

Det er ikke bare FrP politikere som er kjeltringer, men det er en stor overvekt av dem. 

Anonymkode: c8bc6...033

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Problemet er jo at de ikke har flere å ta av. 

Når selve rosinen i pølsen som de hentet fra en lukurativt stiling må gå pga en skandale må det jo merkes i rekkene. 

Det er ikke bare FrP politikere som er kjeltringer, men det er en stor overvekt av dem. 

Anonymkode: c8bc6...033

Det er vel ingen partier som har så mange lovbrytere sammenlignet med størrelsen? Det er jo nye saker absolutt hele tiden. Det er jo nå også minst to saker til som partiet har fått varsler om, som ikke er kommet ut. Det er jo hele tiden. Og det som er like tydelig er at partileder Siv Jensen så godt som aldri kommenterer noen saker, hun forsøker å tie ihjel sakene. Til og med lovbrudd begått mot barn som hun får vite har hun latt være å melde fra om - det er straffbart!

Det er kanskje på tide å se hvilke typer partiet faktisk tiltrekker seg og ta et oppgjør med dette...

Anonymkode: dd510...2da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...