Gå til innhold

Så skuffa, frisør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt meg sliten, feit og gammel i det siste så dro til frisøren på mandag for å freshe meg opp litt. Ba om hjalp til å finne en ny sveis som passet meg og som var «flatterende».

Når hun var ferdig med håret mitt la jeg merke til at damen ved siden av meg hadde fått omtrent samme sveis, og hun var sikkert 70. Da følte jeg meg enda verre, er det ei «gammal kjerring» jeg ble sett på som..? Er 41. I tillegg kledde jeg ikke frisyren, fikk egentlig bare fram  dobbelthakene mine. Så nå er jeg skuffa og lei meg for at ikke engang en 3000kr oppfriskning får meg til å se bedre ut. Kan jeg klage? Ikke mye de får gjort da deg ble for kort da...😢

Anonymkode: 0f3fa...3b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisyren til nabodama og hennes alder har ikke noe med saken å gjøre. Samme frisyre kan kle helt ulike aldere, det viktige der er ansiktsform, hodeform osv.

Men, frisørens jobb er jo like mye å være i stand til å se hva som passer den enkelte, ikke bare selve klippen. Når du har betalt 3000 kr. så hadde jeg klaget, ja!

Føler du på vekten, bestem deg for at dette var sparket du trengte bak for å gjøre en livsstilsendring. Legg om kostholdet ditt, det er viktigst. Så legger du inn mer bevegelse og trening etterhvert. Det vil også gjøre at du får mer overskudd.

41 - det er jo rene ungdommen fremdeles ;)

Anonymkode: 829b3...47e

Skrevet

41 år er IKKE gammelt, altså!

Jeg hadde lett klaget på en klipp jeg ikke var fornøyd med, spesielt etter å ha betalt så mye. De får ikke gjort så mye med lengden, nei - men du kan få penger igjen eller et gavekort etc. Jeg kjenner følelsen av å være misfornøyd med hårklippen veldig godt. Den er ikke god ☹️

Anonymkode: 5d6b9...a2e

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

41 år er IKKE gammelt, altså!

Jeg hadde lett klaget på en klipp jeg ikke var fornøyd med, spesielt etter å ha betalt så mye. De får ikke gjort så mye med lengden, nei - men du kan få penger igjen eller et gavekort etc. Jeg kjenner følelsen av å være misfornøyd med hårklippen veldig godt. Den er ikke god ☹️

Anonymkode: 5d6b9...a2e

Men burde jeg ikke sagt noe der og da? Jeg takket bare og sa at jeh sikkert blir fornøyd når hun spurte. Umulig å se helt rett etterpå også synes jeg. 

Anonymkode: 0f3fa...3b6

Skrevet

Du kan klage etter noen dager ja. Man burde få dusjet og fikset det selv for å virkelig føle om sveisen er den du tror. 

Anonymkode: 9e75e...180

Skrevet

Var du misfornøyd før eller etter at sveisen til hun i den andre stolen?

Anonymkode: 457b6...f30

Skrevet

Hva skal du egentlig klage på?? At du fikk damme frisyre som en i nabostolen? Ar du fikk samme frisyre som en som var eldre enn deg? At du og frisøren ikke har samme oppfatning av hva som er flatterende?

Nei jeg synes egentlig ikke du kan klage. 

Anonymkode: 15fb8...1ad

Skrevet

Det er så mye ræva frisører at. Skjønner godt du er misfornøyd. Og du har rett på å klage! 

Skrevet

Prøv Å vaske håret og fikse det selv. 

Jeg synes sånn rundbørste føning som så mange frisører liker ser grusomt ut..

Anonymkode: a10a9...2ec

Skrevet

Om du kan klage, kommer an på avtalen mellom deg og frisøren. Hvor mye ville du klippe? Hva ønsket du deg? En "flatterende" klipp er jo et temmelig intetsigende ord. 

At naboen fikk samme sveisen, omtrent, er uten betydning. De 70 årsgamle damene jeg kjenner, har for det meste samme frisyrer som dem på både 50 og 40 og kanskje 30 også for den saks skyld. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...