Anonym bruker Skrevet 27. mars 2019 #1 Skrevet 27. mars 2019 Jeg var borte en dag fra jobb med sykt barn.Går fraværet da fra eks.22/3-23/3....var tilbake 23 altså....eller er det rett å skrive feavær fra dato: 22/3 til dato:22/3?? Anonymkode: 08c94...60e
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2019 #3 Skrevet 27. mars 2019 Altså til samme dag? Anonymkode: 08c94...60e
Valkyriemamma Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Den siste. Er du borte frÃ¥ ein dag til den same dagen, dÃ¥ skriv du det! 😅Â
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 Ja den siste, 🙂 på våre skjema skriver jeg for eksempel : jeg var borte fra jobb: 25,03 til og med 25,03 hvis jeg var tilbake 26,03. Anonymkode: 1ed7d...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå