Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Vi starter med det i dag, til en jente på 9. trinn som sliter med matte. Er litt spent på om det vil hjelpe. Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 916ba...2c6
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 'vi hadde det til sønnen vår i engelsk i 6. klasse. Var veldig fornøyd med hun som kom hjem til oss. Hun forberedte et bra opplegg og sønnen synes det var greit selv om han hater engelsk. Vi har sluttet nå, men tror i alle fall at det hjalp litt. Anonymkode: b1007...f93
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Et av mine fire barn sliter/sleit med matte. Mest pga konsentrasjon og lav utholdenhet når han støter på problemer. Han gir opp før han har begynt. Når han gjør matte med meg flyr mattebøkene vegg i mellom og det tar timer og få fullført. Tilfeldigvis er min far pensjonert lærer og utrolig dyktig med elever som sliter faglig. Spesielt i matte. Etter sønnen min startet opp hos han (betaler ingen ting selvfølgelig) to dager i uken, så er matte blitt favorittfaget. Mye også fordi sønnen vår tar seg sammen og er mer utholdene med andre enn oss foreldre. Jeg vet om flere familier som "bytter" barn ved lekselesing Anonymkode: 3a21b...612
Lagerfrakk Skrevet 27. mars 2019 #4 Skrevet 27. mars 2019 Takk for svar. Håper det vil ha god innvirkning på mitt barns matteinteresse og -mestring også. hi
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2019 #5 Skrevet 27. mars 2019 16 minutter siden, Lagerfrakk skrev: Takk for svar. Håper det vil ha god innvirkning på mitt barns matteinteresse og -mestring også. hi Ja, nå glemte jeg visst anonymknappen, men det er ikke så farlig 🙂 Anonymkode: 916ba...2c6
Lagerfrakk Skrevet 27. mars 2019 #6 Skrevet 27. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Ja, nå glemte jeg visst anonymknappen, men det er ikke så farlig 🙂 Anonymkode: 916ba...2c6 ja, jeg altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå