Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #1 Skrevet 26. mars 2019 Pleier aldri å ha gjester til lunsj, men i dag får jeg det. Tenkte å lage eggerøre og kjøpe inn gode rundstykker. Hvilke andre ting er et "must"? Anonymkode: 2efd6...d8d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #2 Skrevet 26. mars 2019 Strandaskinke, agurk,tomat, salat, godt syltetøy Anonymkode: dff39...fa7
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #3 Skrevet 26. mars 2019 Skinke, salami, ost og et par salater, rekesalat og italiensksalat feks. Tomat, agurk og paprika. Anonymkode: d7850...d85
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #4 Skrevet 26. mars 2019 Et par oster, f.eks. brie, taffelost, gräddost, brunost, vanlig gulost. Kjøttpålegg, f eks roastbeef, kyllingskinke, spekeskinke, salami... Leverpostei, røkelaks, smøreost, syltetøy, påleggsalat (jeg pleier å lage eggesalat).... agurk, tomat, paprika, salatblader, druer, epleskiver, kiwi.... Godt brød, knekkebrød, salte kjeks.. melk, juice, farris, kaffe og te. Trenger ikke alt dette, men et utvalg av det du liker, og kanskje vet at gjestene liker... Anonymkode: 78c34...ba3
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #6 Skrevet 26. mars 2019 Eggerøre. En god skinke, jeg liker appelsinskinke, leverpostei og stek bacon til, gul og brunost, agurk og paprika, litt salatblader syltetøy og kanskje saltkjeks og en brie og krydderost med druer. Anonymkode: 66f5b...de3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå