Gå til innhold

Nettbrett til 8 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår blir 8 år. Han ønsker seg eit nettbrett til han fyller år. Han er autist og har ADHD og er ikke alltid like forsiktig med tinga sine. Blir han sint kan han kaste det i gulvet. Hva gjør vi? Storesøster haf og nettbrett. Vi tenker og på sykkel (han har ein sykkel 4-6 år og den er naturligvis for liten.) Bør vi evt  velge 6-8 år eller 8-12. Han kan sykle og har normal størrelse.

Anonymkode: d5f6c...ab8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt blir også 8 i år. Han er gjennomsnittlig stor for alderen og bruker sykkel som er 6-8 år. Han er litt forsiktig av seg og vil være på den sikre siden, så han synes den er stor nok en stund til. Nabojenta er like stor og har større sykkel, men hun er tøffere. Vi har kjøpt brukt på Finn siden han som regel glemmer å låse den.

Angående nettbrett så vet jeg ikke, men kjøp etui til i alle fall, og gjerne forsikring også. :)

Anonymkode: d3e98...04b

Skrevet

Kjøp beskyttelse glass på iPad + cover. Så kan den nok kastes i gulvet noen ganger 😀

Anonymkode: 91b72...b15

Skrevet

iPad er supert. Kjøp etui som er laget for yngre barn, de har «padding» rundt hele slik at brettet tåler å gå i gulvet, uansett hvordan det lander. 

Jeg hadde ikke kjøpt 6-8-sykkel til en 8-åring. I hvert fall ikke ny. Enten en brukt 6-8-sykkel på finn, eller en ny eller brukt til 8-12 års sykkel. 

Mine gutter har vært utrygge i max et par dager når de har fått ny, stor sykkel. Deretter har det gått helt fint. Har de nådd anbefalt nedre høyde for sykkelen så skal det gå fint å sykle. 

Anonymkode: 594f0...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...