Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 Jeg er mye kvalm. Våkner gjerne kvalm og det holder på utover dagen og kvelden. Sliter med å få i meg mat, lukter av mat og lukter generelt, kaster opp noen ganger og blir rett og slett bare helt paralysert av det. Det skal sies at jeg var innlagt på sykehus med infeksjon for 1 mnd siden. Der fikk jeg 2 ulike antibiotika iv. Tatt blodprøver hos legen og alle prøver er fine. Vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Klarer ikke å leve sånn. Klarer ikke å gjøre noen ting, blir bare liggende rett ut. Er så sliten og lei. Noen som har slitt med det samme og har noen gode råd? Enten til hva det kan være eller hva jeg kan gjøre? Har kvalmestillende, bruker sjøsykebånd og prøver å tvinge i meg mat. Anonymkode: 31811...65c
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Jeg har kronisk migrene og er mye kvalm pga det. Pass på at du får i deg mat og drikke. Prøv å drikk av sugerør, det trigger min kvalme mye mindre enn å drikke av glass. Ingefær skal hjelpe mot kvalme, apoteket har ingefærkapsler. Av og til synes jeg de hjelper noe. Hvilken kvalmestillende bruker du, hjelper de noe? Anonymkode: b8c4e...3cd
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har kronisk migrene og er mye kvalm pga det. Pass på at du får i deg mat og drikke. Prøv å drikk av sugerør, det trigger min kvalme mye mindre enn å drikke av glass. Ingefær skal hjelpe mot kvalme, apoteket har ingefærkapsler. Av og til synes jeg de hjelper noe. Hvilken kvalmestillende bruker du, hjelper de noe? Anonymkode: b8c4e...3cd Takk for svar❤️ Har ikke prøvd å drikke av sugerør. Fått beskjed av legen om å drikke drikker med energi (sjokomelk, brus, smoothie osv). Har også ingefærkapsler. Har Afipran som kvalmestillende (kan kun ta de med 6 timers mellomrom) men blir veldig søvnig når jeg tar de og urolig i kroppen. Jeg blir så frustrert at jeg nærmest gråter meg i søvn. Føler meg så hjelpesløs, vet ikke hva jeg skal gjøre. Aldri hatt det slik før og føler ingenting hjelper. Anonymkode: 31811...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå