Gå til innhold

Når begynte din mage å vises?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 6 uker + 3 dager gravid idag, og jeg lurte på når magen deres begynte å vises? Jeg gleder meg sånn til en liten bulk vises på magen min. Er nok forskjellig fra person til person, men hørt at bulken på magen synes rundt i uke 12. Når fikk du en liten bulk??

Anonymkode: 0f760...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er tynn, og kort i overkroppen. Vanligvis er magen min flat, på linje med hoftekammene. Begge mine graviditeter vistes som "kul" rundt uke 12 Og innen uke 16 kunne de ikke skjules lenger, selv med tunikaer. 

Har hatt skikkelig kulelager, og smal ellers, begge gangene. (første var magen 110cm i omkrets, samme som hun jeg kjente som ventet tvillinger😂🙈r) Elsket å se skikkelig gravid ut ☺️

Samtidig har jeg hatt venninner, oftest de som er høye og lange i kroppen, som lett kunne ha bare sett litt oppblåst ut godt inn i 8.mnd 🤷‍♀️ Så vi er forskjellige. 

Anonymkode: 5f3e5...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å få kul i uke 13.

Nå kan den ikke skjules lenger (uke 17) men ser at de som ikke vet at jeg er gravid heller ikke tør å spørre, er vel redd for at jeg kanskje bare har lagt på meg litt.
Har store barn fra før, og de fleste har nok tenkt at vi var ferdig å få barn.

Anonymkode: 2e3f5...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 20 og andre gangs syntes ikke i luftige klær.. er 170 og slank. Barnet har helt normale målinger og er helt fin utifra ultralyd og vekst så er heldig individuelt 

Anonymkode: 6c5d5...bc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er tynn, og kort i overkroppen. Vanligvis er magen min flat, på linje med hoftekammene. Begge mine graviditeter vistes som "kul" rundt uke 12 Og innen uke 16 kunne de ikke skjules lenger, selv med tunikaer. 

Har hatt skikkelig kulelager, og smal ellers, begge gangene. (første var magen 110cm i omkrets, samme som hun jeg kjente som ventet tvillinger😂🙈r) Elsket å se skikkelig gravid ut ☺️

Samtidig har jeg hatt venninner, oftest de som er høye og lange i kroppen, som lett kunne ha bare sett litt oppblåst ut godt inn i 8.mnd 🤷‍♀️ Så vi er forskjellige. 

Anonymkode: 5f3e5...bb8

Jeg er oppblåst hver dag, når jeg lar magen være slapp, så ser jeg ut som at jeg er 20 uker på vei, ettersom det bare er luft. Jeg kunne ønske tiden kunne gå litt kjappere, gleder meg så utrolig til magen titter litt fram. Ser på nettet at flere har liten bulk allerede i uke 7-8 😮 

Anonymkode: 0f760...bc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...