Gå til innhold

Noen her som har tatt botox eller fillers?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 30 år, men ser veldig trøtt under øyene pga lite søvn med småbarn, vil jeg tro? Pluss jeg har litt linjer rund øyene, mest når jeg smiler.. hva burde man ta da? Ønsker å høre seriøse erfaringer. 

Anonymkode: 9ccd6...67d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med botox i kråketærne da jeg fylte 30. Funker som bare det, elsker det!

Anonymkode: 59433...65f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg begynte med botox i kråketærne da jeg fylte 30. Funker som bare det, elsker det!

Har du før og etter bilder?:) hvor mye ga du og var dette i Oslo?

Skrevet

Hehe nei det har jeg ikke, men det er stor forskjell. Pleier å gå til Akademikliniken på Smestad, og betaler 2400 med "gjenbestillingsrabatt". Kan sikkert få det billigere, men det er viktig for meg å gå til noen som er seriøse.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe nei det har jeg ikke, men det er stor forskjell. Pleier å gå til Akademikliniken på Smestad, og betaler 2400 med "gjenbestillingsrabatt". Kan sikkert få det billigere, men det er viktig for meg å gå til noen som er seriøse.

Hvor lenge varer dette for deg? Det er sikkert individuelt, men bare lurer... betaler du 2400 kr for begge øyene? Lurer også, må man betale noe for at de skal bare ta en titt på deg for å vurdere om man hva man eventuelt hadde trengt?

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge varer dette for deg? Det er sikkert individuelt, men bare lurer... betaler du 2400 kr for begge øyene? Lurer også, må man betale noe for at de skal bare ta en titt på deg for å vurdere om man hva man eventuelt hadde trengt?

2400 til sammen for begge øyne ja. Pleier å ta ca hver 4 mnd. Konsultasjon koster vanligvis penger ja. Du kan jo ringe og spørre om du kan bestille en time hvor du enten bare konsulterer (og betaler for det) eller setter botox. Tar veldig kort tid, og er ingen big deal.

Skrevet

Betaler 1900,- for sinnarynka. Behandler den fra mars til september. På vinteren myser jeg ikke så mye mot sola at rynka holder seg greit. Er på tredje året nå og merker at rynka er betraktelig mindre. Jeg har valgt å ikke sette full dose da jeg RE redd for å bli helt stiv. 

Anonymkode: a98ef...7a2

Skrevet

Jeg tar botox i sinnarynke og pannen ca hver 4/5 måned. 

Kråketær tar du med botox. Under øyne er det filler som må til 

Skrevet

Hvor gamle er dere som driver med dette? Hilsen nysgjerrig 😬

Anonymkode: c5bb2...a88

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er 38

Skrevet
1 time siden, Blondzilla skrev:

Jeg tar botox i sinnarynke og pannen ca hver 4/5 måned. 

Kråketær tar du med botox. Under øyne er det filler som må til 

Hva betaler du for det? :)

Anonymkode: 5418e...078

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

39 nå. Men begynte med det da jeg fylte 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...