Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Kjempe flaut... men jeg merker ingenting under sex, samboer merker heller ikke så mye. Kjennes ut som vaginaen min bare blir større og større :( hva gjør jeg og hvem skal jeg ta kontakt med? har hatt lite følelser der nede siden jeg fødte sønnen min for 12 år siden, kun født et barn og ks med nr 2. Anonymkode: 15158...a4e
Classical Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 Mye mulig den seksuelle kjemien mellom dere bare er borte. Kontakt en sexolog for eksempel. Eller snakk med lege
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 Graviditet kan påvirke underlivet selvom du ikke føder vaginalt. Gjør du knipeøvelser? Hvis ikke, sett i gang. Det finnes blant annet apper du kan bruke. Du kan prøve hjelpemidler også. Vaginalkuler. Skjedemuskulaturen er som all annen muskulatur. Jo mer du trener jo sterkere blir du. Med full kontroll på musklene kan du klemme rundt penis, og bonusen er at du selv får større utbytte av sex. Anonymkode: f77ac...582
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 Be legen din om henvisning til gynekologisk avdeling på sykehuset. De kan vurdere om det er noe de kan gjøre. De har også fysioterapeut som kan vurdere om du har sterk nok bekkenbunnmuskulatur, ev. om du må styrke denne. Det at du ikke har følelse der nede kan tyde på at det er noe som bør sjekkes. Det kan igjen ev. gjøre at muskulaturen din blir svakere. Altfor mange kvinner går med skader eller problemer etter fødsel som det er mulig å gjøre noe med, men fordi det fremdeles snakkes for lite om er det for mange som bare går og holder ut fremfor å snakke med legen om det. Bestill deg en time til legen og be om henvisning til gynekologisk avd. på sykehuset! Anonymkode: 6643e...d4b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Er du lam i klitoris også!? Er nå der man kjenner mest uansett.. Anonymkode: 308ab...493
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #6 Skrevet 25. mars 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Er du lam i klitoris også!? Er nå der man kjenner mest uansett.. Anonymkode: 308ab...493 Heller lam der da enn der jeg mistenker du er lam. Bææææ Anonymkode: beab2...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå