Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Noen som har sommerferie tips til en nysingel mor og 3 åringen? Anonymkode: bfc4f...28e
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 København 😊 Ta båten fra Oslo. Mye gøy ombord. I København kan dere bo på Tivoli Hotel. Tar vel maks 10 min å gå til sentrum og Tivoli. Kjempefin dyrepark er det der også 😊 Eller så kan dere dra til Abra Havn noen netter. Gå i dyreparken og badeland. Anonymkode: 26640...abf
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 Hvor bor dere? Dyreparken i Kristiansand er flott for en 3 åring! Anonymkode: c4569...f09
Fru Banderas Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: København 😊 Ta båten fra Oslo. Mye gøy ombord. I København kan dere bo på Tivoli Hotel. Tar vel maks 10 min å gå til sentrum og Tivoli. Kjempefin dyrepark er det der også 😊 Eller så kan dere dra til Abra Havn noen netter. Gå i dyreparken og badeland. Anonymkode: 26640...abf 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor bor dere? Dyreparken i Kristiansand er flott for en 3 åring! Anonymkode: c4569...f09 Dyr i fangenskap bør ikke være underholdning!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 Feriesenter i Danmark 👌🏻 Anonymkode: 65a17...a3d
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #7 Skrevet 25. mars 2019 Hvor i verden er det du bor, og hvor langt/mye vil du reise alene med en 3 åring? Og hva er det økonomiske budsjettet? For min del som bor i nordnorge, liker dårlig å kjøre langt/være den som må kjøre langt, så hadde det vært uaktuelt for meg å kjøre alene med et barn "sørover", men kunne godt tatt fly og tog og egentlig kommet meg dit jeg ville, men her spiller jo også økonomien inn, ikke det at det er så dyrt å reise med fly for 1,5 person. Jeg kunne nok tenkt meg å dratt til dyreparken i Kristiansand dersom forholdene ligger til rette for det. Men det er vel stortsett den eneste fornøyelsesparken jeg har kjennskap til, finnes sikkert andre alternativer. Anonymkode: 84b6f...56b
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #8 Skrevet 26. mars 2019 Kristiansand dyrepark Lilleputthammer hunderfossen hytte et sted i norge du ønsker og bading og kosing Anonymkode: c36d5...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå