Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #1 Skrevet 24. mars 2019 Som type at jeg ikke setter inn i oppvaskmaskina rett, snakker for høyt, sier feil ting osv. Jeg sier ofte ting rett ut, men jobber mye med dette også. Roter også en del, ungene roter mye. Det er mye med jobb og alt så jeg syns det blir så urettferdig når jeg faktisk jobber med alt. Ender med krangling når jeg får nok. Flere som har det sånn. Vil gjerne være helt perfekt, men samtidig vet han hva han gikk til. Har det supert ellers og han er flink med det meste. Noen tips ? Blir så deppa av kritikken Anonymkode: 3925e...6ac
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #2 Skrevet 24. mars 2019 Hvordan fordeler dere oppgaver i hjemmet? Gjør dere omtrent like mye hjemme og med barna? Det høres ikke ut som om du lever i et sunt forhold. Parterapi? Anonymkode: 3c79f...548
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #3 Skrevet 24. mars 2019 For en uforskammet fyr! Partneren skal være din beste venn, som støtter deg, hjelper deg og løfter deg opp. Hvis han er misfornøyd med ting får han gjøre de selv! For meg hadde det vært uaktuelt å bo med en fyr som brøt meg ned, hvorfor synes du det er greit? Anonymkode: edbcf...428
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #4 Skrevet 24. mars 2019 Jeg får mye av hverdagsmaset, men han gjør mye han å. Begge jobber mye og gjør mye hjemme. Jeg er nok et rotehode, men han roter jo også. Ja mulig terapi er tingen Anonymkode: 3925e...6ac
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #5 Skrevet 24. mars 2019 Ja kjenner jeg mister meg selv. Vet jo at jeg ikke er perfekt. Bør jo sette mer pris på alt han gjør også, men mister motet. Tar seg selv veldig høytidelig. Jeg syns ikke man skal gå rundt å være misfornøyd når man har det så bra. Enten må jeg bare bli flinkere eller stikke av gårde. Men det er jo kjipt for ungene Anonymkode: 3925e...6ac
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #6 Skrevet 24. mars 2019 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja kjenner jeg mister meg selv. Vet jo at jeg ikke er perfekt. Bør jo sette mer pris på alt han gjør også, men mister motet. Tar seg selv veldig høytidelig. Jeg syns ikke man skal gå rundt å være misfornøyd når man har det så bra. Enten må jeg bare bli flinkere eller stikke av gårde. Men det er jo kjipt for ungene Anonymkode: 3925e...6ac Dere har det jo ikke bra når dere (han) har en måte å snakke til hverandre som gjør deg deprimert og føler at du mister deg selv. Jeg synes du skal si at nok er nok, nå må dere i parterapi, for du orker ikke ha det slik lenger. Si det i kveld og si at du ringer familievernkontoret i morgen og bestiller time der, og at du regner med at han blir med i parterapi der så lenge dere trenger det. Anonymkode: 3c79f...548
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #7 Skrevet 24. mars 2019 Mannen min er helt gal når det kommer til oppvaskmaskinen. Så jeg tør ikke dette noe inn der engang. Da setter jeg det på benken, så får han ordne det sjæl. Du må bare si det rolig og rett ut. Ikke klagende og dømmende, selmom han er dust. Si ala: " Jeg blir så lei meg av all denne kranglingen. Vi må snakke penere til hverandre. Nå må.slutte med dette tullet. Det er så ukoselig. Osv..." Barna må jo også merke dette? Perfekt? Jeg skjønner hva du mener, men.. Men er det så farlig med litt rot? At du sier noe feil? At ikke kniven står der den skal i oppvaskmaskinen? Nei. Det er ikke viktig i det hele tatt. ❤ Det er han som må ta seg sammen. Anonymkode: a86ec...7d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå