Gå til innhold

Overnattingssted nær Astrid Lindgrens Verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til fine og barnevennlige vernattingssteder i Sverige, ikkje så langt fea Astrid Lindgrens verden. Andre ting i området vi bør få med oss?

Anonymkode: f9eca...c01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du går inn på nettsiden til Astrid lindsgrens verd, så finner du mange tips til overnatting. Vi bodde på e av de billigste der. Mener det var Vimmerby camping, mener ikke helt sikker på det. Vi bodde bare 1 natt, og var godt fornøyd, bodde på rom, tror kanskje det var det som var rimeligst, men det er 4 år siden, men du finner mye info på sidene. Om dere har bil, så er det ikke så langt unna.

https://www.astridlindgrensvarld.se/boende/ovriga-boenden/stugby-och-camping/vimmerby-camping/

Anonymkode: a63f9...db6

Skrevet

Oxgården. 

Anonymkode: 4555a...d41

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oxgården. 

Ja, den las eg litt om. Men stemmer det at det ikke er vann i hyttene?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, den las eg litt om. Men stemmer det at det ikke er vann i hyttene?

Nei, nå tenkte eg på bjørbackens stugby🙈 men er det lekeplass på Ødegården? Såg ikkje det på bildene. HI

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, nå tenkte eg på bjørbackens stugby🙈 men er det lekeplass på Ødegården? Såg ikkje det på bildene. HI

Oxgården passer veldig godt for barn. Type "rekkehus" med gjerde rundt. Trygt og fint. Leilighet med allrom, bad og soverom. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oxgården passer veldig godt for barn. Type "rekkehus" med gjerde rundt. Trygt og fint. Leilighet med allrom, bad og soverom. 

Bra. Ungene er 9, 8 og 5 år. Aktiviteter for de på campingplassen? HI

Skrevet

Smålandsbyn er kjempekoselig!

men jeg elsker campen på Astrid Lindgrens verden.

dere MÅ spise på Smak by Simon, reise til Katthult og Astrid Lindgrens näs ( Lindgrens barndomshjem - museum 

Anonymkode: a7b44...a6b

Skrevet

Västervik er en trivelig by en time unna Astrid Lindgrens verden. Ligner litt på norske sørlandsbyer.

Anonymkode: 47037...848

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...