Gå til innhold

Hva kler du på deg når du står opp en vanlig helg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bommulstights, t-skjorte/topp/bluse og lang cardigan.

Før kunne jeg bruke joggebukse eller pysjbukse, men mannen min er ikke så imponert over det. Noen reagerer sikkert på at jeg bryr meg om hva mannen mener, men for det første så er jo mannen min han som jeg vil og bør kle meg fint for. For det andre så er det så sjeldent han ytrer seg om slikt at når det først skjer, så hører jeg på 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pysjbukse😍 singlet og hettegenser. 

Skal jeg ut drar jeg på meg en jeans, men den ryker av igjenn når jeg kommer hjem. Slik er de i hverdagen også. Bhen ryker ganske kjapt av også😋 

Anonymkode: 992d3...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullsett, treningstighs og topp, collegegenser og bukse, pysj, pleier ofte å ta på meg andre klær på ettermiddagen, føler meg mer våken og fresh når jeg ser litt stelt ut 🙂

Anonymkode: 75835...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Glitrerose skrev:

Bommulstights, t-skjorte/topp/bluse og lang cardigan.

Før kunne jeg bruke joggebukse eller pysjbukse, men mannen min er ikke så imponert over det. Noen reagerer sikkert på at jeg bryr meg om hva mannen mener, men for det første så er jo mannen min han som jeg vil og bør kle meg fint for. For det andre så er det så sjeldent han ytrer seg om slikt at når det først skjer, så hører jeg på 😂

Eg hadde òg høyrt på kva mannen min sa, for eg irritera meg sjølv når han ein sjelden gong går med joggebukser. Turbukser meg god strech eller likanande er heilt innanfor. Men mannfolk i joggis??? Har ikkje sagt noko til han, det skjer ikkje så ofte, men eg derimot... Akkurat no er det det einaste eg får på meg omtrent, men det gjer vel ikkje saka noko betre. Stakkars mann... 

For å svare på spørsmålet, eg tek på meg det eg får på meg og som ikkje er vondt å gå med. Joggebukser eller treningstights med lang topp og ein vid genser....og BH!!! Truser selvfølgeleg. Er veldig misunneleg på folk som har puppar som er behaglege i lausdrift, men her er det faktisk å føretrekke å gå med ein litt streng bh framfor å disse rundt med puppane på magen. 

Anonymkode: d04d6...6b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...