Gå til innhold

Hvem kontakter jeg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem kontakter jeg dersom jeg vil melde inn en som er verge. Mistenker vedkommende for å bruke pengene til brukeren( vet at hun gjør det) Hvordan går jeg frem?

Anonymkode: f08b7...e3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fylkesmannen

Anonymkode: 3a1b8...25e

Skrevet

helt teit og beskylde noen, men har du vannfaste bevis som du kan legge frem, så er dette flykesmannen

Anonymkode: cb985...279

Skrevet

Du trenger ikke vannfaste bevis. Det er nok å melde bekymring. 

Anonymkode: 92614...24a

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Du trenger ikke vannfaste bevis. Det er nok å melde bekymring. 

Anonymkode: 92614...24a

jeg måtte ha det, ellers ble jeg avvist. opplevd det samme selv

Anonymkode: cb985...279

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

helt teit og beskylde noen, men har du vannfaste bevis som du kan legge frem, så er dette flykesmannen

Anonymkode: cb985...279

 

Anonymkode: f08b7...e3f

Skrevet

Er det teit..?? Når du ser at en verge handler inn møbler, pyntegjenstander og mye annet som inntekten hennes ikke kan dekke. Pluss at jeg har fra nærmeste familie at hun har gjort dette før, men lovet å slutte. Vi ser at hun bare fortsetter. Er det da greit at hun bruker opp pengene til en bruker som skall ha pengene til eget forbruk???? 

I mine øyner er dette så stygt gjort at det gjør meg vondt langt inni sjela!!

Når det kommer til din  uttalelse får det meg litt til å undre over hvilken etikk og moral du har... For meg er dette ett grovt lovbrudd, å det er trist at slike mennesker ikke blir tatt for disse handlingen de utfører!

Anonymkode: f08b7...e3f

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Er det teit..?? Når du ser at en verge handler inn møbler, pyntegjenstander og mye annet som inntekten hennes ikke kan dekke. Pluss at jeg har fra nærmeste familie at hun har gjort dette før, men lovet å slutte. Vi ser at hun bare fortsetter. Er det da greit at hun bruker opp pengene til en bruker som skall ha pengene til eget forbruk???? 

I mine øyner er dette så stygt gjort at det gjør meg vondt langt inni sjela!!

Når det kommer til din  uttalelse får det meg litt til å undre over hvilken etikk og moral du har... For meg er dette ett grovt lovbrudd, å det er trist at slike mennesker ikke blir tatt for disse handlingen de utfører!

Anonymkode: f08b7...e3f

men hun har vel en mann da kanskje som tjener bra, kan ikke beskylde folk uten bevis

Anonymkode: cb985...279

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

men hun har vel en mann da kanskje som tjener bra, kan ikke beskylde folk uten bevis

Anonymkode: cb985...279

Men hallo da??? Hu skriver jo at flere vet dette og at kjerringa har erkjent dette selv! Trenger ikke mer bevis enn det så kan fylkesmannen ta saken. 

Anonymkode: 0e696...29a

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det teit..?? Når du ser at en verge handler inn møbler, pyntegjenstander og mye annet som inntekten hennes ikke kan dekke. Pluss at jeg har fra nærmeste familie at hun har gjort dette før, men lovet å slutte. Vi ser at hun bare fortsetter. Er det da greit at hun bruker opp pengene til en bruker som skall ha pengene til eget forbruk???? 

I mine øyner er dette så stygt gjort at det gjør meg vondt langt inni sjela!!

Når det kommer til din  uttalelse får det meg litt til å undre over hvilken etikk og moral du har... For meg er dette ett grovt lovbrudd, å det er trist at slike mennesker ikke blir tatt for disse handlingen de utfører!

Anonymkode: f08b7...e3f

Anmeld henne til politiet

Anonymkode: a83af...db7

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

helt teit og beskylde noen, men har du vannfaste bevis som du kan legge frem, så er dette flykesmannen

Anonymkode: cb985...279

"Helt teit Å beskylde"

Nei, det er ikke helt teit. Ved sterke mistanker skal man melde. Vi som er verke skal da kunne legge frem dokumentert forklaring på penger som er gått ut av kontoene vergen passer på. Alle transaksjoner som forklarer seg selv er greit, men alle andre skal ha en eller annen form for forklaring. 

Sendes det en bekymring og hun kan dokumentere alle unormale uttak, ja da er saken ute av verden. Det er nok med sterk mistanke. Å ikke melde sin bekymring, det er helt teit det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...