Gå til innhold

Hvordan snu til det bedre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vært ute å gått på kjøpesenter i dag, store vinduer som blir som speilbilder, ble uvel av å se meg selv, skulle finne meg klær jeg følte meg fresh og lekker i, fant ingenting, er for pløsete i kroppen til at klærne jeg liker passer meg. 

I hele januar trente jeg, og spiste sunt, gikk ned to kg og merket ikke noe på cm eller på formen, skikkelig nedtur som gjorde at jeg ga opp og spiste det jeg ville, og gikk opp 5 kg, og føler meg verre enn noen gang 😏.

Har treningsplan fra pt, for å trene hjemme, men funker ikke, null motivasjon etter at jeg ikke merket noe på kroppen etter ei mnd 😏

 

Noen tips for å komme meg opp igjen, i dag ble en skikkelig drittdag, og ble skikkelig deppet 😏.

Anonymkode: 3f451...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En måned og du forventer at du skal se store forandringer på kroppen? Du gikk ned 2 kg men mener du skal se store forskjeller i mål? Du er altfor utålmodig. Du sammenligner ditt kapittel 1 med andres kapittel 12. For å se skikkelig endringer på kroppen etter mye trening så tar det  rundt 12 uker. 

Ikke ødelegg alt det gode arbeidet fordi du er utålmodig. Hold deg gående som en livsstilsendring. Plutselig står du foran speilet og ser en helt annen versjon av deg selv. 👍🏼😃

Anonymkode: 41569...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ned ca 20 kg. 

Forventet ikke store forandringer, men noen cm og noen flere kg, og bedring på formen, trenger noe som gjør at jeg merker iallefall litt på kroppen at det er bra for meg 🤔.

Anonymkode: 3f451...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal ned ca 20 kg. 

Forventet ikke store forandringer, men noen cm og noen flere kg, og bedring på formen, trenger noe som gjør at jeg merker iallefall litt på kroppen at det er bra for meg 🤔.

Anonymkode: 3f451...b20

Du må ha mer tålmodighet. 0,5-1 kg i uka er jo helt normal vektnedgang.

Anonymkode: fb956...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tenk for mye på vekta. Tenk at du skal leve sunnere og ta vare på deg selv og kroppen din. Om du trener og spiser sundt vil du føle deg bedre og se bedre ut i speilet, jeg lover😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal ned ca 20 kg. 

Forventet ikke store forandringer, men noen cm og noen flere kg, og bedring på formen, trenger noe som gjør at jeg merker iallefall litt på kroppen at det er bra for meg 🤔.

Anonymkode: 3f451...b20

På bare en måned gikk du ned 10 % av det du skal ned. Det vil si at om ni måneder til så ville du vært i mål.

Det finnes ingen "quick fix". Du gjorde jo alt rett, du gikk ned i et fornuftig tempo og du trente.

 

Anonymkode: 4040f...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nyttårs barn skrev:

Ikke tenk for mye på vekta. Tenk at du skal leve sunnere og ta vare på deg selv og kroppen din. Om du trener og spiser sundt vil du føle deg bedre og se bedre ut i speilet, jeg lover😊

Du har helt rett, disse ordene skal jeg ta med meg videre 😘

Anonymkode: 3f451...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

På bare en måned gikk du ned 10 % av det du skal ned. Det vil si at om ni måneder til så ville du vært i mål.

Det finnes ingen "quick fix". Du gjorde jo alt rett, du gikk ned i et fornuftig tempo og du trente.

 

Anonymkode: 4040f...d89

Det har jeg ikke tenkt på, vet ikke hvor mye jeg hadde forventet å gå ned på den mnd. 

Så skal prøve på nytt, med mer tålmodighet ❤️

Anonymkode: 3f451...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen du av og til kan trene sammen med? Gå en tur med og lignende? Det er ofte lettere å holde på hvis man er flere sammen.

Er det noen tjukkas.-gjeng der du bor? Dette er jo ofte en gruppe som har det samme målet, og jeg har forstått det sånn at alle trener ikke sammen daglig heller, men da har man jo en gruppe som man finner likesinnede, og noen er sikkert flinkere å motivere hverandre, og trekke med de som ikke er like motiverte.

Anonymkode: 9188b...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...