Gå til innhold

Min mens nr 2 siden fødsel for 6 mnd siden..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blør enormt mye. Er på dag 4 nå. Når skal det ta slutt ? Har aldri opplevd før..

Noen som vet hva som kan være grunnen?

Anonymkode: 6d2ed...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Etter begge fødslene blødde jeg noe enormt når mensen kom tilbake. Etter siste ble det en liten bedring når hun var rundt 2,5 år. 

Anonymkode: c2c81...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanlig å blø masse de første gangene. Jeg har blødd som en slaktegris selv, kunne knapt forlate huset. Husker jeg tenkte at herregud, jeg kan jo ikke reise på jobb om det skal fortsette sånn...

Men det gjorde ikke det altså, det gikk seg til. Men de første 2-3 gangene blødde jeg sinnsykt mye.

 

Anonymkode: d74e2...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme her. Etter begge fødslene blødde jeg noe enormt når mensen kom tilbake. Etter siste ble det en liten bedring når hun var rundt 2,5 år. 

Anonymkode: c2c81...0bb

Godt å høre at vi er flere. Men 2,5 år var lenge. Stakkars deg 😔

Anonymkode: 6d2ed...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er veldig vanlig å blø masse de første gangene. Jeg har blødd som en slaktegris selv, kunne knapt forlate huset. Husker jeg tenkte at herregud, jeg kan jo ikke reise på jobb om det skal fortsette sånn...

Men det gjorde ikke det altså, det gikk seg til. Men de første 2-3 gangene blødde jeg sinnsykt mye.

 

Anonymkode: d74e2...ff7

Godt å høre at det er normalt. Bra du slapp unna med 2-3 ganger. Det er virkelig ikke noe godt 😔

Anonymkode: 6d2ed...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...