Gå til innhold

Er denne positiv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om denne testen? 

Øverste er fra idag tidlig, nederst fra igår kveld. 

Jeg ser en strek men usikker da den er så svaaak. 

27866247-8D36-4007-B04A-EAFBC8EE0318.jpeg

388AE683-94A4-4247-8208-4552B581850F.jpeg

Anonymkode: b67f9...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når venter du mens da?

Jeg ville tolket de som negative, men jeg har ikke tatt tester før dagen for forventet mens da, så da har de vært veldig positive om jeg var gravid.

Anonymkode: d5b4e...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når venter du mens da?

Jeg ville tolket de som negative, men jeg har ikke tatt tester før dagen for forventet mens da, så da har de vært veldig positive om jeg var gravid.

Anonymkode: d5b4e...d8f

Mens om 3 dager. Jeg kunne se en strek, vanskelig å få med på bilde. Men streken var tynn og veldig svak. 

Jeg får bare vente og se! 😊 sist testa jeg svakt positiv 14 dager etter eggløsning. 

Anonymkode: b67f9...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt blank og negativ. Men du får jo uansett tidsnok vite det om du skulle være gravid - hva er det som haster så veldig? 

Anonymkode: ab4a2...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns jeg skimter noe på den nyeste, men det kan gå begge veier😊 

Lykke til med testing de neste dagene 🤞🏻

(Hilsen testhore som selv svidde av ørten billigtester leeeenge før forventet mens og som glodde og tolket til jeg ble rød på øynene 😅 Og som hater kommentarer som «hvorfor teste så tidlig?» eller «ta en digital så slipper du å tolke»😂)

Anonymkode: 2799e...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt blank og negativ. Men du får jo uansett tidsnok vite det om du skulle være gravid - hva er det som haster så veldig? 

Anonymkode: ab4a2...fac

For en utrolig rar ting å si. Dersom man håper veldig på noe og er veldig spent, ønsker man selvsagt å få vite det så fort som mulig. Husker veldig godt da jeg var prøver. Etter hvert som månedene gikk tenkte jeg nesten ikke på annet i uka før jeg ventet mensen. 

HI: For meg ser disse helt negative ut. Men: jeg tok selv en tidlig test (som skulle gi svar ca en uke før forventet mens) som var helt negativ. Så kom ikke mensen, og jeg tok en ny test ca en uke etter forventet mens. Veldig positiv! 

Anonymkode: 0c4f3...81a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ingen strek desverre, men kan kanskje se en ultrasvak strek på den nederste, men usikker på om det bare er lyset 🤔 uansett så kan du jo prøve å teste på nytt i morgen? Tok selv en test i går kveld 13dpo (trur jeg) og en i mårrest. Men veldig usikker på resultatet da jeg syns strekene et veldig svak dersom jeg er 14dpo idag. Noen andre som ser de? Vanskelig å få de frem på bilde faktisk 😅

IMG_20190324_093656.jpg

Anonymkode: ca949...be0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...