Gå til innhold

Har Lifesum, men i dag sprekker jeg🙈!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har endelig nådd første delmål, under 70kg! Gått ned 4,5kg på fem uker, men i dag..! Drakk en Litago (🤪), og skal ut i kveld. Da blir det fort «litt ekstra» av både mat og drikke.

Andre som har skeiet ut en dag innimellom, som likevel har greid seg fint? I følge Lifesum blir det 700 kcal for mye..!

Anonymkode: ea300...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en frotsedag hver uke. Det fungerer fint for meg. Vanligvis legger jeg det på lørdag, men hvis det er noe spessielt på fredag tar jeg det den dagen. 

700 kcal for mye er uansett ikke ille. Hvis du normalt er 500 kcal i underskudd blir det bare 200 kcal mer enn du forbrenner. Når det er bare en dag gjør ikke det noe. Det tar bare kanskje 2 dager mer før du når målet ditt.

Anonymkode: 3adab...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en frotsedag hver uke. Det fungerer fint for meg. Vanligvis legger jeg det på lørdag, men hvis det er noe spessielt på fredag tar jeg det den dagen. 

700 kcal for mye er uansett ikke ille. Hvis du normalt er 500 kcal i underskudd blir det bare 200 kcal mer enn du forbrenner. Når det er bare en dag gjør ikke det noe. Det tar bare kanskje 2 dager mer før du når målet ditt.

Anonymkode: 3adab...596

Takker for trøsten, godt å høre! Jeg har vært så flink med dette. Ikke overskredet en eneste dag, men vil jo spise godt når jeg først går ut😉!

Anonymkode: ea300...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dager som jeg vet det blir noe spesielt og det blir utskeielse, så passer jeg godt på hva jeg spiser tidligere på dagen, spiser lite kalorier da. Men 700 ekstra kalorier synes jeg var en veldig forsiktig beregning.

Anonymkode: d0e6e...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takker for trøsten, godt å høre! Jeg har vært så flink med dette. Ikke overskredet en eneste dag, men vil jo spise godt når jeg først går ut😉!

Anonymkode: ea300...3a2

Det går helt fint bare du går tilbake i rett spor i morgen tidlig. Kos deg i kveld.

Anonymkode: 3adab...596

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ligger 300 kcal i underskudd seks dager i uka, men ligger 700 kcal i overskudd den siste dagen, er du fortsatt 1100 kcal i underskudd totalt. Så det der ville jeg tatt med knusende ro. 

Anonymkode: cc2e4...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...