Gå til innhold

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg reagerer slik


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en jobb jeg stortrives i og gleder meg til jobb hver dag, men i det siste har jeg blitt trist på jobb hver dag. Jeg føler ikke jeg blir sett eller noe.

Jeg har noen utvidede oppgaver, men det legges ikke merke til. Må noe sjekkes gis det beskjed til en annen som ikke har noe med den oppgaven å gjøre og jeg får beskjed videre fra denne personen. De vet tydeligvis ikke hvem som faktisk gjør den jobben som tar meg minst 2 timer å fullføre hver gang. 

Det er aldri noen som spør meg om ting, de spør andre først som så må spørre meg.

Jeg føler jeg blir kastet mellom avdelingene og føler ikke lenger noen tilhørighet.

Jeg er også så ufattelig sliten så det kan være derfor jeg reagerer slik, men det er vondt.

Jada, jeg vet det er sutring og ikke noe å bry aeg om, men allikevel gjør jeg det når tilogmed sjefene ikke vet hvem som tar den jobben som de melder videre til høyeste hold hver uke

Anonymkode: 096cf...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må du si fra. Gå til din sjef og spør om de er fornøyde med XXX som du gjør hver uke, for du har ikke fått noe tilbakemelding.

Anonymkode: 5ea00...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det føles litt vanskelig.

Men du må ta litt eierskap i jobben også. Hvis person A spør person B om noe, også er det du som gjør jobben etter å ha fått beskjed fra person B, så kan du faktisk si til person A: "Du gikk til B for å få dette gjort, neste gang kan du si i fra direkte til meg, så får jeg begynt på oppgaven raskere."
Du må prøve å markere deg litt.
Hadde jo vært fint om det kunne opplyses internt hvis det er uklart hvem som gjør hva om hva som er de enkeltes ansvarsområder. Det kan du jo også foreslå for sjefen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ut alt til sjefen nå. Jeg ble faktisk tatt inn til samtale nå pga min nærmeste sjef hadde merket i det siste at det var noe galt. Så alt har kommet frem nå og det føles mye bedre og lettere!

Anonymkode: 096cf...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Har fått ut alt til sjefen nå. Jeg ble faktisk tatt inn til samtale nå pga min nærmeste sjef hadde merket i det siste at det var noe galt. Så alt har kommet frem nå og det føles mye bedre og lettere!

Anonymkode: 096cf...ab1

Så bra! Flott at du har en sjef som tar de ansattes trivsel på alvor, og veldig bra at du klarte å fortelle hun/ham hva problemet var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar det veldig alvorlig og er opptatt av at alle skal ha det bra. Hun sa at både hun og kollegaer hadde merket at noe var galt. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle gjøre det, men jeg gråt foran sjefen. Alt kom frem, både personlige ting og jobbrelatert. Tårer og snørr 🙈 Uff! Føltes ikke rett å sitte slik foran sjefen, men slik ble det denne gangen. Hun ville egentlig at jeg skulle dra hjem, men jeg sa at det ikke ville bli bedre av å sitte hjemme så jeg ble på jobb. 

Føler mange kilo er borte fra skuldrene, både på personlig plan og jobbmessig

Anonymkode: 096cf...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun tar det veldig alvorlig og er opptatt av at alle skal ha det bra. Hun sa at både hun og kollegaer hadde merket at noe var galt. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle gjøre det, men jeg gråt foran sjefen. Alt kom frem, både personlige ting og jobbrelatert. Tårer og snørr 🙈 Uff! Føltes ikke rett å sitte slik foran sjefen, men slik ble det denne gangen. Hun ville egentlig at jeg skulle dra hjem, men jeg sa at det ikke ville bli bedre av å sitte hjemme så jeg ble på jobb. 

Føler mange kilo er borte fra skuldrene, både på personlig plan og jobbmessig

Anonymkode: 096cf...ab1

❤️

Anonymkode: 3fcbd...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...