Anonym bruker Skrevet 22. mars 2019 #1 Skrevet 22. mars 2019 Dere med 8/9 åringer, i Oslo: Har de sluttet med vintersko? Anonymkode: c7f4e...b66
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2019 #2 Skrevet 22. mars 2019 Ja, min nekter nå. Men hun er veldig varm av seg. Og hun leker ikke så mye ute der hvor det fortsatt ligger litt snø og is, men er mer av typen som "henger på benken" Anonymkode: ae9a1...184
the amazing spidermamma Skrevet 22. mars 2019 #3 Skrevet 22. mars 2019 Min fikk tilbud om å ha på sånne goretex høst/varsko, men nekter. Det er tørt og bart i skolegården, litt snø og vått til og fra, hvis man ikke holder seg på asfalten (som mine sjelden gjør...)
Joggesko Skrevet 22. mars 2019 #4 Skrevet 22. mars 2019 Nei, ikke ennå. Fremdeles kald sørpe og snørester overalt! Høytid for forkjølelse 😜
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2019 #5 Skrevet 22. mars 2019 Datteren min (8) har vintersko. Lurer på Goretex fra i morgen. Mye snø i bakgården der sola ikke slipper til. Litt igjen i skolegården. Anonymkode: c7f4e...b66
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2019 #6 Skrevet 22. mars 2019 Her er det snø og is overalt, og bare noen få bare flekker, så det blir vintersko en uke til tror jeg, ev. Cherrox. Anonymkode: b5ec6...628
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2019 #7 Skrevet 22. mars 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her er det snø og is overalt, og bare noen få bare flekker, så det blir vintersko en uke til tror jeg, ev. Cherrox. Anonymkode: b5ec6...628 Hvor i Oslo bor du? Anonymkode: c7f4e...b66
Blondzilla Skrevet 22. mars 2019 #8 Skrevet 22. mars 2019 Her er det også snø overalt ennå. Bor i Holmenkollen. Blir vel borte i juni en gang😫
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2019 #9 Skrevet 22. mars 2019 3 minutter siden, Blondzilla skrev: Her er det også snø overalt ennå. Bor i Holmenkollen. Blir vel borte i juni en gang😫 Selv bor jeg nær sentrum. HI Anonymkode: c7f4e...b66
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2019 #10 Skrevet 22. mars 2019 Bor i Tønsberg...joggesko på mine, både 8 og 11 åring Anonymkode: 62dca...220
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2019 #11 Skrevet 23. mars 2019 Bor på Frogner, her går vi alle i joggesko Anonymkode: 7dd64...e77
Mamma_til_2 Skrevet 23. mars 2019 #12 Skrevet 23. mars 2019 Jeg er i Bærum og her har de brukt overgangsko hele denne uken.
frk Nilsen Skrevet 23. mars 2019 #14 Skrevet 23. mars 2019 Joggesko her, minste som går i 3klasse kjøpte seg nye, eldste bruker mine....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå