Gå til innhold

Litt engstelig for den sklestreiken!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mitt barn skal delta på den skolestreiken og jeg er skikkelig bekymret for terror. Noen fler som er det? Hvordan er sikkerheten der?

Anonymkode: 445da...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skaff deg hjelp. Livet er tøft nok i seg selv, du må ikke leve med en slik overdriven angst. Så skaff deg hjelp.

Anonymkode: eb728...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mitt barn skal delta på den skolestreiken og jeg er skikkelig bekymret for terror. Noen fler som er det? Hvordan er sikkerheten der?

Anonymkode: 445da...1cb

Nå må du ikke se spøkelser ved høylys dag! Slapp av, ta deg ev en tur til legen og snakk litt om angsten din. Det finnes både medisiner og behandling for slik overdrevet angst. 

Anonymkode: ed028...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke angst nå må dere gi dere! Men det er jo klart at politiet står klart ved alle store sammenkomster her snakker man om utrolig mange ungdommer samlet selvsagt blir jeg litt skeptisk! Og ja jeg er redd for sikkerheten! Samme som jeg er redd for sikkerheten i 17 mai tog feks. Jeg går ikke rundt og er redd nei men her snakker vi om en stor prosentandel av alle ungdommer i Oslo. 

Anonymkode: 445da...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg synes dere merkelig at det tilsynelatende ingen andre som er bekymret for det.

Anonymkode: 445da...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg synes dere merkelig at det tilsynelatende ingen andre som er bekymret for det.

Anonymkode: 445da...1cb

Det sier mest om deg. Få hjelp for angsten din..

Anonymkode: c6759...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har ikke angst nå må dere gi dere! Men det er jo klart at politiet står klart ved alle store sammenkomster her snakker man om utrolig mange ungdommer samlet selvsagt blir jeg litt skeptisk! Og ja jeg er redd for sikkerheten! Samme som jeg er redd for sikkerheten i 17 mai tog feks. Jeg går ikke rundt og er redd nei men her snakker vi om en stor prosentandel av alle ungdommer i Oslo. 

Anonymkode: 445da...1cb

Den største prosentandelen av ungdommene som tar streikefri fra skolen i morgen møter uansett ikke opp til streikearrangementet. De fleste drar hjem, drar på shopping, på jobb, starter helgas fest tidlig eller bare henger rundt i sitt eget nabolag med venner. 

Anonymkode: ed028...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den største prosentandelen av ungdommene som tar streikefri fra skolen i morgen møter uansett ikke opp til streikearrangementet. De fleste drar hjem, drar på shopping, på jobb, starter helgas fest tidlig eller bare henger rundt i sitt eget nabolag med venner. 

Anonymkode: ed028...cfa

Øøø nei ikke de i klassen til min datter i alle fall! Der har de lagt bannere og er skikkelige engasjerte ! 

Anonymkode: 445da...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg synes dere merkelig at det tilsynelatende ingen andre som er bekymret for det.

Anonymkode: 445da...1cb

Man kan rett og slett ikke gå rundt og frykte det. Ja, det kan komme terrorister, både på 17.mai og på slike arrangementer, men mest sannsynlig vil det ikke det. 

Man kan ikke bruke masse energi på hvisomatte, dersomatte, man må leve.

Anonymkode: 5c925...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steg 2 for å utvikle angst. Overbevis deg selv om at redselen din ikke er overdrevent 

Anonymkode: 77759...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg synes dere merkelig at det tilsynelatende ingen andre som er bekymret for det.

Anonymkode: 445da...1cb

Hei

Jeg har tenkt på det samme. Jeg er ikke redd for terror, men jeg er redd for h å som kan skje når så mange ungdommer møter opp på et sted.  De kan bli uenige med hverandre og begynne å sloss.  Det kan være ungdommer som ikke støtter streiken,  som kanskje vil komme for å "mobbe" etc... 

 

Ja,  jeg har tenkt på dette,  og jeg har ikke barn i skolealder engang.  

 

Tenker dog at bekymringene er ubegrunnet, og at det helst vil gå bra.  Dessuten er politiet veldig klar over hva som skal skje, og vil passe ekstra på... 

Anonymkode: e6b92...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei

Jeg har tenkt på det samme. Jeg er ikke redd for terror, men jeg er redd for h å som kan skje når så mange ungdommer møter opp på et sted.  De kan bli uenige med hverandre og begynne å sloss.  Det kan være ungdommer som ikke støtter streiken,  som kanskje vil komme for å "mobbe" etc... 

 

Ja,  jeg har tenkt på dette,  og jeg har ikke barn i skolealder engang.  

 

Tenker dog at bekymringene er ubegrunnet, og at det helst vil gå bra.  Dessuten er politiet veldig klar over hva som skal skje, og vil passe ekstra på... 

Anonymkode: e6b92...e5b

Takk nei jeg har ikke angst og jeg går ikke rundt og tenker på dette daglig!! Men jo jeg ble bekymret når det var snakk om oslo. Da vi faktisk ikke bor der en gang. Jeg trodde når jeg sa ja tilbudet at de skulle streike utenfor sin egen skole!

Anonymkode: 445da...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...