Gå til innhold

har fått inkasso,men


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har ikke råd og betale den nå, er vel 3 gangen jeg la være da, bare lurer, måden betales nå eller går det greit om jeg tar den den 4 gangen? eller blir det store problemer da? Ønsker ikke kjeft, vet dette er helt og holden min egen feil, og er første gang,men jeg kan velge mellom og betale den eller feire bursdag til sønnen

Anonymkode: 470a5...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ring og hør. Forstår ikke hva du mener med 3. gang, tredje purring?

Forøvrig er det viktigere å betale for deg enn å feire en bursdag.

Anonymkode: 21181...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringer du dem og ber om en utsettelse, og det burde du ha gjort når du fikk den første regningen.

Hvor gammelt er barnet, en bursdag kan alltids utsettes.

Anonymkode: 499ed...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså har du fått faktura, purring/inkassovarsel og nå er det blitt inkasso? Neste gang er salæret for inkassosaken doblet ogdu varsles om utleggsforretning, så jeg anbefaler deg å kontakte de og lage en avtale. Kanskje kan du betale deler av den nå og resterende om en mnd.

Anonymkode: efaa0...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar

Han er 6 og ikke aktuelt og avlyse bursdagen,men da ringer jeg og hører. er 3 gangen jeg får den, først var den vanlig, så purring og når den er idag Inkasso

Anonymkode: 470a5...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

er forresten inkassovarsel og ikke inkasso

Anonymkode: 470a5...cec

Da ringer du å spør om du kan få dele den opp eller utsette den litt. Men det er ikke sikkert at du får det, og da må du betale eller vil det bli veldig dyrt for deg. Du har ikke vært i kontakt med de tidligere?

Anonymkode: f1c22...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Da ringer du å spør om du kan få dele den opp eller utsette den litt. Men det er ikke sikkert at du får det, og da må du betale eller vil det bli veldig dyrt for deg. Du har ikke vært i kontakt med de tidligere?

Anonymkode: f1c22...c56

Nei som sagt dette er første gang. jeg bruker og være flink til og betale regninger,men glemte helt denne

Anonymkode: 470a5...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...