Anonym bruker Skrevet 21. mars 2019 #1 Skrevet 21. mars 2019 Jeg har vondt i ett par tenner, men har ikke råd til tannlege. Naboen min er tannlege. Tenkte å spørre om han kan hjelpe og jeg kan betale ned på det hver måned. Kan ikke betale alt denne måned. Er det frekt å spørre? Anonymkode: 8265d...169
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2019 #2 Skrevet 21. mars 2019 Ja, det synes jeg er frekt. Det er alt for vanskelig å si nei og det vil bli ugreit hvis du ikke klarer å betale som planlagt. Kan du ikke heller snakke med din vanlige tannlege om en betalingsplan? Anonymkode: 57a37...390
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2019 #3 Skrevet 21. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har vondt i ett par tenner, men har ikke råd til tannlege. Naboen min er tannlege. Tenkte å spørre om han kan hjelpe og jeg kan betale ned på det hver måned. Kan ikke betale alt denne måned. Er det frekt å spørre? Anonymkode: 8265d...169 Ja, det er frekt. Kjenner du han, eller han bare en nabo du er på hils med? Anonymkode: 0573a...341
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2019 #4 Skrevet 21. mars 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det er frekt. Kjenner du han, eller han bare en nabo du er på hils med? Anonymkode: 0573a...341 Jeg kjenner han. Jeg går tur med hunden deres av og til når dem trenger hjelp. Har også sett etter barna av og til. Anonymkode: 8265d...169
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2019 #5 Skrevet 21. mars 2019 Både frekt, og ulovlig for han. Helsepersonell må dokumentere arbeid de gjør, og han vil neppe arbeide svart Du kan få avbetalingsplan hos tannleger lovlig Anonymkode: 77ef8...3e6
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2019 #6 Skrevet 21. mars 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner han. Jeg går tur med hunden deres av og til når dem trenger hjelp. Har også sett etter barna av og til. Anonymkode: 8265d...169 Jeg hadde heller spurt tilfeldig en dag dere snakker sammen, om han vet om det går an å betale litt hver mnd enn å få en stor regning. Ikke spør om han kan ta jobben. Anonymkode: 2f4fd...e54
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2019 #8 Skrevet 21. mars 2019 Frekt, uetisk og ulovlig. Hvordan er kredittvurderingen din da? Jeg ville jo i ditt tilfelle betalt med kredittkort og betalt ned det på noen måneder. Men jeg har ingen kreditter fra før så det er mulig jeg er litt blåøyd når det kommer til slikt. Anonymkode: 548cc...7be
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2019 #9 Skrevet 21. mars 2019 Se om du kan finne en tannlege som har tannlegekonto Anonymkode: 0573a...341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå