Gå til innhold

Kor mykje skjermtid har du?


Valkyriemamma

Anbefalte innlegg

Eg har begynt å følge litt med på skjermtida eg bruker på mobilen. På ei veke no ligg eg på 3t og 39min i snitt kvar dag (der 2t og 20min har blitt brukt her inne på forumet😅). Syntes sjølv det snittet er ‘innafor’, når eg sit heime heile dagen.

De som er i full jobb med familie og diverse, kor mykje bruker de mobilen i snitt ila. ein dag/ei veke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå for tiden - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltfor mye. Har ikke tenkt å telle timer. Jeg er heldigvis ikke avhengig, for de dagene jeg har ting jeg må så synes jeg det er fantastisk å "slippe" å være på pc'en. Mobilen bruker jeg aldri til å surfe med, av prinsipp. Når jeg er ute vil jeg ikke isolere meg i mobilen. Så bruker kun pc til nettbruk.

Er syk, alene, ingen tv.

Anonymkode: e020e...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slått av, fordi jeg bruker alt alt alt for mye tid på mobilen. 

Anonymkode: ba79d...3e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mye! Men merker at den påvirker meg negativt, og legger vekk oftere enn før. Og skrur av om natta..

Anonymkode: 6f24c...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-3 timer tenker jeg. ikke lov på jobben og sitter kun når barna er lagt, de er små og legger seg kl 18, de er 12mnd og 22mnd :)

Anonymkode: 32d64...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker mobilen i snitt tre timer hver dag, men en time av disse er reisevei til og fra jobb. Sirfer hele t-baneturen. Synes det er innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer og det er pinlig. Tenk hva jeg kunne gjort på den tiden.. 🙈🙈🙈

Anonymkode: 7e4d0...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då ser det ut til at eg er innafor! 😅 Greit å veta! 🤪 

Bruker mobilen mykje mindre no, etter at eg skrudde av alle varsla. Lurte litt på om eg likevel brukte den mykje! 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...