Gå til innhold

Hva synes dere om en mor som har 6 barn med 3 ulike menn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

To barn med hver mann. Ryktene sier at hun har 6 barn med 6 ulike menn. Ville dere ha støttet moren, eller ville dere ha støttet ryktet?

Anonymkode: 4f0ac...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

To barn med hver mann. Ryktene sier at hun har 6 barn med 6 ulike menn. Ville dere ha støttet moren, eller ville dere ha støttet ryktet?

Anonymkode: 4f0ac...7ac

Hvorfor i alle dager skulle jeg støttet ryktet?

Anonymkode: 1a811...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være flere årsaker til at det er blitt som det er blitt om hun har barn med tre menn. F.eks. kan den første ha vært utro og forlatt henne, den andre kan ha dødd, den tredje er med henne fremdeles. Trenger ikke ligge noe "skandaløst" bak noe slikt.

Mao. jeg ville ikke støttet ryktene. Om jeg kjente henne og visste fra henne at hun hadde seks barn med seks menn, da ville jeg på det sterkeste oppfordret henne til å søke hjelp for de problemene hun måtte ha, for da tenker jeg det er noe hun trenger å jobbe med for å beskytte seg selv og de barna hun har. Slik at hun ikke går for fort inn i neste forhold, og heller ikke får flere barn uten å kjenne mannen godt nok.

Anonymkode: ad6e6...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet av ei passe kjent dame som har 5 barn med 3 forskjellige menn(1+2+2). Tenker egentlig ikke noe annet enn at hun har mange barn:)

Ganske vanlig å ha barn med flere ulike fedre nå til dags så tenker egentlig ikke noe over det:)

Anonymkode: 3a60f...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg gikk på skole med, hadde fire søsken. Unge nr. 1 og 3 hadde samme far, nr. 2 hadde en far, og nr. 4 og 5 hadde samme far. Litt spessielt, men det er ikke vår plass å dømme andre. Uansett hvordan familien er sammensatt. 

Anonymkode: cd5e9...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun har det travelt, og at jeg håper hun har er nettverk som kan avlaste henne innimellom hvis alle disse barna bor fast hos henne. 

Anonymkode: 6b3f3...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker ikke annet en fytti rakkeren for en slitsom logistikk. Syntes selv at to barn, m samme mann som jeg bor med, er slitsomt 😅 - Hun må jo være veldig organisert. Kunne sikkert vært en dyktig leder (jobb). 

Men for å svare på spørsmålet... Personligheten er jo viktigere en ryktet. 

Er du mann og hun potensiell kjæreste så ville jeg vel valgt prevansjon mtp hennes fruktbarhet, thats all 😉

Anonymkode: 11f72...7b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtte ryktet? Hva mener du? Om jeg hadde blitt med på sladder-kverna? Neppe. 

Men jeg synes det høres utrolig slitsomt ut, ikke bare å sjonglere 6 barn men i tillegg koordinere fedrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks barn med tre menn er ikke noe som bare "ble sånn", så noe er veldig galt uansett. Men spørsmålet ditt er jo bare rart - hvis man vet at det er tre fedre, hvorfor skulle man stemme i ryktekoret om at det er seks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som et menneske som er veldig glad i barn, eller veldig dårlig på prevensjon... 

Anonymkode: 83bce...049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger du å ta et standpunkt til dette, altså? 

Alt du trenger er vel å oppføre deg alminnelig høflig om du har noe med henne å gjøre? Hennes valg er da virkelig ikke din sak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, sug lut skrev:

Seks barn med tre menn er ikke noe som bare "ble sånn", så noe er veldig galt uansett. Men spørsmålet ditt er jo bare rart - hvis man vet at det er tre fedre, hvorfor skulle man stemme i ryktekoret om at det er seks?

Det der skjønte ikke jeg heller

Anonymkode: 1a811...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet om flere menn som har etablert seg med barn i 3-4 forhold opp gjennom årene. Ingen sier noe på det, bortsett fra at de kanskje ikke jobber hardt nok med forholdene. Antall barn blir ikke nevnt. 

Så kjenner heg ei som har 5 barn med 3 forskjellige, 2-1-2, hun har mange meninger om. 

Selv synes jeg at alle burde slutta før av hensyn til barna. Det er vanskeligere å få barna til å ha god kontakt og ha mange felles opplevelser med sine søsken når det er flere bosteder de skal fordeles rundt på. Gjerne i ulik grad og i ulike uker. Men dette er noe jeg tenker. Ikke noe jeg har slarvet om på butikken eller hos bekjente. 

Anonymkode: 422f9...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

To barn med hver mann. Ryktene sier at hun har 6 barn med 6 ulike menn. Ville dere ha støttet moren, eller ville dere ha støttet ryktet?

Anonymkode: 4f0ac...7ac

Åh herre ! HVEM BRYR SEG?? Sukk. 

Jeg syns de som dømmer er dårlige foreldre. 

Anonymkode: dece9...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville støttet rykte. Utrolig enkelt valg. Kanskje har hun en svart katt som jeg kan fortelle er grå også. Ødelegge litt liksom og la folk virkelig lure på hva som foregår der.

Anonymkode: 4cf12...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke støttet noen her, uten å vite eksakt hva som er tilfellet. Jeg ville nok uansett tenkt at dette var en dame med dårlig dømmekraft og som var i overkant impulsiv. Hun trenger ikke være noe dårlig menneske fordet. Hun har i alle fall mange barn å følge opp, og en kabal å legge med tanke på samvær og ferier med de respektive fedrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et rykte at hun har seks barn?

Jeg skjønner ikke problemstillingen.

En dame med seks barn har mange barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

To barn med hver mann. Ryktene sier at hun har 6 barn med 6 ulike menn. Ville dere ha støttet moren, eller ville dere ha støttet ryktet?

Anonymkode: 4f0ac...7ac

 

Ut fra det jeg leser er du ein som liker og lagre RYKTER OG KVALME ?

Anonymkode: eb9ea...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du må støtte rykte.

Og er litt lei av hvordan man ser ned på kvinner som får barn med flere menn, mens menn slipper unna med det samme. 

Anonymkode: 39f9c...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke tenkt så mye før jeg visste mer. Har ei venninne som har 5 barn med 3 menn, og det ligger ikke  noe skandaløst bak og hun har ikke noe personlige problemer eller noe slikt.

Hadde selvfølgelig ikke "støttet ryktene" hvis moren selv sier at de ikke stemmer. Da måtte det ligget noe mer bak som gjorde at jeg personlig hadde god grunn til å tro på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at hun har prioritert dårlig, og at hun tar dårlige valg i livet. 

Anonymkode: 46370...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...