Gå til innhold

Jeg er utadvendt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av et annet innlegg!!!

Jeg er utadvendt og det betyr at jeg er en unikt begavet person, på det sosiale området. Jeg leser rommet med det samme jeg kommer inn i det, og speiler energien som finnes i det. Unntagen hvis den er tung, beklemt eller negativ - da løfter jeg den. Å være sosialt utadvendt betyr å være eksepsjonelt "tunet inn" på andre mennesker, å hente energi og overskudd fra samvær med andre og å sette samspill høyest av alt. Dermed kan den ene utadvendte i en dau flokk være den som får ting til å skje, fordi hun/han har den temperaturen som trengs. 

Men samfunnets ideal er å spille cool. Dermed får dødskjedelige introverte folk helt urettmessig en status som "dyp" og "lyttende", enten det er sannheten eller ikke. Kanskje er det ikke sånn at stillest vann har dypest grunn? Kanskje har det bare grunnest grunn? Kanskje er personen ikke lyttende, bare treig? Gud vet. Jeg vet i alle fall hvem jeg orker å omgås, og det er ikke sammenknepne folk som nekter å by på seg selv. Og så får jeg heller leve med at noen tror vi bare er ute etter et publikum. Det er nemlig feil, jeg trenger ikke andres blikk. Motoren er inne i meg selv, ikke ute hos dere - så mye makt har dere nemlig ikke over meg.

Anonymkode: 8f8d6...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Inspirert av et annet innlegg!!!

Jeg er utadvendt og det betyr at jeg er en unikt begavet person, på det sosiale området. Jeg leser rommet med det samme jeg kommer inn i det, og speiler energien som finnes i det. Unntagen hvis den er tung, beklemt eller negativ - da løfter jeg den. Å være sosialt utadvendt betyr å være eksepsjonelt "tunet inn" på andre mennesker, å hente energi og overskudd fra samvær med andre og å sette samspill høyest av alt. Dermed kan den ene utadvendte i en dau flokk være den som får ting til å skje, fordi hun/han har den temperaturen som trengs. 

Men samfunnets ideal er å spille cool. Dermed får dødskjedelige introverte folk helt urettmessig en status som "dyp" og "lyttende", enten det er sannheten eller ikke. Kanskje er det ikke sånn at stillest vann har dypest grunn? Kanskje har det bare grunnest grunn? Kanskje er personen ikke lyttende, bare treig? Gud vet. Jeg vet i alle fall hvem jeg orker å omgås, og det er ikke sammenknepne folk som nekter å by på seg selv. Og så får jeg heller leve med at noen tror vi bare er ute etter et publikum. Det er nemlig feil, jeg trenger ikke andres blikk. Motoren er inne i meg selv, ikke ute hos dere - så mye makt har dere nemlig ikke over meg.

Anonymkode: 8f8d6...ca9

Overlegne klyser er ikke spesielt sjarmerende

Anonymkode: acd9b...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er utadvendt og det betyr at jeg er en unikt begavet person, på det sosiale området. Jeg leser rommet med det samme jeg kommer inn i det, og speiler energien som finnes i det. Unntagen hvis den er tung, beklemt eller negativ - da løfter jeg den. Å være sosialt utadvendt betyr å være eksepsjonelt "tunet inn" på andre mennesker, å hente energi og overskudd fra samvær med andre og å sette samspill høyest av alt. Dermed kan den ene utadvendte i en dau flokk være den som får ting til å skje, fordi hun/han har den temperaturen som trengs."

Snakk om selvforherligelse ;)

 

Anonymkode: 9cb6f...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unikt begavet? Altså, når over 50% er utadvendte så er det ikke en unik egenskap :)

Anonymkode: 57be3...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😂😂😂😂

Tusen takk, den starten der var fantastisk.

Mulig du er utadvendt, men unikt begavet på det sosiale er du neppe. Du er brautende og selvhøytidelig. En man jatter med fordi en ikke gidder å ta opp en diskusjon pga ufyselig personlighet.

Anonymkode: 6aef1...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂😂

Tusen takk, den starten der var fantastisk.

Mulig du er utadvendt, men unikt begavet på det sosiale er du neppe. Du er brautende og selvhøytidelig. En man jatter med fordi en ikke gidder å ta opp en diskusjon pga ufyselig personlighet.

Anonymkode: 6aef1...0b0

Den utadvente er brautende, selvhøytidelig og ufyselig. Den inadvendte er lyttende, reflektert, dyp osv..dere skjønner ikke at Hi parodierer innlegget til den eminente innadvendte?

Anonymkode: bf4fe...9db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den utadvente er brautende, selvhøytidelig og ufyselig. Den inadvendte er lyttende, reflektert, dyp osv..dere skjønner ikke at Hi parodierer innlegget til den eminente innadvendte?

Anonymkode: bf4fe...9db

Da hadde det jo vært en ide å skrive hvilket innlegg hun ble inspirert av

Anonymkode: acd9b...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde det jo vært en ide å skrive hvilket innlegg hun ble inspirert av

Anonymkode: acd9b...baa

Det var veldig enkelt å forstå.

Selv er jeg ganske innadvent tror jeg. Jeg er i hvertfall ikke flink til å prate utvunget med alle. Usikker i sossiale settinger er kanskje riktigere enn innadvent for meg, men jeg setter veldig pris på de utadvente. De slaper gjerne humør og liv som jeg nyter godt av, sel  om jeg ikke får det til selv.

Anonymkode: 708df...7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var veldig enkelt å forstå.

Selv er jeg ganske innadvent tror jeg. Jeg er i hvertfall ikke flink til å prate utvunget med alle. Usikker i sossiale settinger er kanskje riktigere enn innadvent for meg, men jeg setter veldig pris på de utadvente. De slaper gjerne humør og liv som jeg nyter godt av, sel  om jeg ikke får det til selv.

Anonymkode: 708df...7db

Alle leser ikke alle innlegg

Anonymkode: acd9b...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...