Gå til innhold

Hva har du på deg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vinterjakke,frakk eller vest ? Hva passer til det været som er nå ( Østlandet - Oslo) Jeg har aldri mestret akkurat det å «kle meg» etter været.. jeg kjører heller ikke bil så når jeg er ute må jeg da være ute å vente på buss osv :) setter veldig pris på svar :)

Anonymkode: dbcbe...e07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde på vinterjakken for siste gang i dag, holdt på å koke ihjel. I morgen blir det vårjakke i stoff som kun er veldig tynt vattert. Chelsea boots på føttene. Reiser kollektivt jeg og.

Skrevet

Boblejakke og parkas blir lagt bort nå. Hadde fjellrävenjakke med teddyfor i dag, det var i varmeste laget, beholder den i gangen litt til. Skal finne fra litt tynnere jakker nå. Chelsea-boots blir fortsatt brukt. 

Skrevet

Glemte å skrive at jeg kommer til å bruke skjerf hvis det er kjølig om morgenen.

Skrevet
3 minutter siden, tante grusom master of law skrev:

Glemte å skrive at jeg kommer til å bruke skjerf hvis det er kjølig om morgenen.

Skjerf er på lenge ;)

Skrevet

Det blir boblejakke en stund til. Jeg begynner eller slutter på jobb tidlig eller seint, så når jeg sykler på jobb er det ganske kjølig. Når jeg sykler hjem midt på dagen kan jeg heller åpne jakken om det er for varmt tenker jeg. Ungene spurte om det samme ista og de endte opp med å fortsatt bruke tynn dunjakke, bedre å åpne om det blir for varmt. Nå kom eldste akkurat hjem etter å vært heiagjeng på fotballkamp. Hun kom i tykk dunjakke, lue, votter og hadde med seg teppe og saueskinn i pose hun hadde hatt på seg. Hun var veldig fornøyd med at hun hørte på meg, for det stemte at det ble iskaldt når sola gikk ned. 

Men jeg har lettere jakke hengende i gangen om det blir veldig varmt en dag, så må ikke opp på loftet for å finne. 

Anonymkode: 2aab5...846

Skrevet
3 timer siden, tante grusom master of law skrev:

Jeg hadde på vinterjakken for siste gang i dag, holdt på å koke ihjel. I morgen blir det vårjakke i stoff som kun er veldig tynt vattert. Chelsea boots på føttene. Reiser kollektivt jeg og.

Tusen takk for svar :) 

HI

Anonymkode: dbcbe...e07

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det blir boblejakke en stund til. Jeg begynner eller slutter på jobb tidlig eller seint, så når jeg sykler på jobb er det ganske kjølig. Når jeg sykler hjem midt på dagen kan jeg heller åpne jakken om det er for varmt tenker jeg. Ungene spurte om det samme ista og de endte opp med å fortsatt bruke tynn dunjakke, bedre å åpne om det blir for varmt. Nå kom eldste akkurat hjem etter å vært heiagjeng på fotballkamp. Hun kom i tykk dunjakke, lue, votter og hadde med seg teppe og saueskinn i pose hun hadde hatt på seg. Hun var veldig fornøyd med at hun hørte på meg, for det stemte at det ble iskaldt når sola gikk ned. 

Men jeg har lettere jakke hengende i gangen om det blir veldig varmt en dag, så må ikke opp på loftet for å finne. 

Anonymkode: 2aab5...846

Takk for svar :) 

HI

Anonymkode: dbcbe...e07

Skrevet
3 timer siden, frk Nilsen skrev:

Boblejakke og parkas blir lagt bort nå. Hadde fjellrävenjakke med teddyfor i dag, det var i varmeste laget, beholder den i gangen litt til. Skal finne fra litt tynnere jakker nå. Chelsea-boots blir fortsatt brukt. 

Takk for svar :) 

HI

Anonymkode: dbcbe...e07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...