Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #1 Skrevet 20. mars 2019 barnet mit er under utredning for autisme. Dere som har barn med autisme hvordan er livet deres etter diagnosen, har dere flere barn, ble det lett etter diagnosen.jeg er veldig urolig for ikke vita hva som skal skje og hva er det hn skal få Anonymkode: 89d63...f68
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #2 Skrevet 20. mars 2019 Hvor gammel er han eller hun? Har barnet språk? Autisme er så mye forskjellig. Graden av fungering har veldig mye å si. Jeg er vokst opp med en stebror med tung autisme, det var ikke særlig oppløftende. Men det behøver jo ikke være så alvorlig for dere. Anonymkode: fc872...89e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #3 Skrevet 20. mars 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor gammel er han eller hun? Har barnet språk? Autisme er så mye forskjellig. Graden av fungering har veldig mye å si. Jeg er vokst opp med en stebror med tung autisme, det var ikke særlig oppløftende. Men det behøver jo ikke være så alvorlig for dere. Anonymkode: fc872...89e Hn blir 3år i April har lite språk. Men ser at det kommer etter vart. Anonymkode: 89d63...f68
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #4 Skrevet 20. mars 2019 Livet forandrer seg ikke fordi han får en diagnose. Det eneste som forandrer seg, er deres og barnehagens tilnærming til han. Og jo mer dere setter dere inn i hva autisme innebærer, jo tryggere blir dere på at dere gjør en god jobb. Anonymkode: 27d3d...48c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå