Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #1 Skrevet 20. mars 2019 og sliter på jobben pga det. Her må vi være sammen i 7,5 time hver eneste dag, og det tærer så på meg. Det vitses, spøkes og hoies dagen lang. Man må være vittig og kjapp i replikken. Jeg er utdannet innen et smalt fagfelt, så det nytter ikke å bytte jobb heller. Jeg tusler unna når jeg har mulighet, men ender ofte opp med å sitte med hodet i hendene på toalettet. Det er så slitsomt. Flere som har det sånn? Anonymkode: 563c9...668
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #2 Skrevet 20. mars 2019 Kan du ikke bytte jobb altså? Drit i de som hoier og ler, vær deg selv! Det er kun en jobb!!! Anonymkode: 09e49...294
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #3 Skrevet 20. mars 2019 Jeg har det akkurat likt. Akkurat som jeg skulle skrevet det selv. Men man må jo bare være seg selv, alle kan jo ikke være like utadvendte. Anonymkode: 7517b...bcc
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #4 Skrevet 20. mars 2019 Jeg er også innadvent og skjermer megselv mot omgivelsene (kontorlandskap med høyt action nivå) med noice canceling ørepropper og spotify. Liker å jobbe når jeg er på jobb og overlater spøk, latter og sosial interaksjon til mine kollegaer. Har du en jobb der du kan skjerme deg, eller må du være i interaksjon hele dagen lang? I fall det siste skjønner jeg at du blir helt konsumert. Anonymkode: 6f6fd...038
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #5 Skrevet 20. mars 2019 Jeg også. Løsningen min er hjemmekontor 2-3 dager i uken. De dagene bruker jeg til konsentrasjonsarbeid. De dagene jeg er på kontoret (kontorlandskap) har jeg mye møter, det er annerledes, da snakkes det fag. Når jeg sitter i landskapet har jeg Spotify og headset. Jeg kommer godt overens med de fleste av kollegaene mine, og deltar i praten i lunsjen. Sånn sosialt trives jeg best i små grupper, vil helst treffe en om gangen. En flaske vin på deling med en god venninne frister alltid mer enn en fest eller gruppe-middag. Anonymkode: c9974...916