Gå til innhold

Apropos hårfester og influensere - off topic


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er veldig off topic og irrelevant for diskusjonen.

 

MEN er det bare jeg som la merke til at hun som kritiserer Sofie Elise har kjempelavt hårfeste. Kanskje det var derfor hun reagerte så voldsomt på akkurat dette med hårfeste, at det var personlig for henne?

Forøvrig leser jeg ingen av bloggene eller følger noen av disse på Instagram. Men jeg har jo sett overskriftene de siste dagene og så begynnelsen av debatten i går. 

Anonymkode: 0e1d1...430

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg syns vel Sophie Elise er den mest lavpanna av dem, uavhengig av hvor hårfestet sitter. At hun skulle ha lyst til å tatovere seg enda mer lavpanna er jo en gåte. 

Skrevet

Jeg har ikke lest nok av bloggene deres til å  definere grad av lavpannethet, men jeg synes egentlig alle deltakerne i debatten i går virket ganske lavpannede. Slo derfor raskt av. 

Googlet navnet til hun med det lave hårfestet og fant ut at hun har vært med på Paradise hotel. For meg er det i samme kategori som slike blogger som Sofie Elise har. Holder meg unna slikt. Om man ikke leser/ser på det, gjør det jo heller ingen skade

Anonymkode: 0e1d1...430

Skrevet

Nei jeg tror hun reagerte på det av nøyaktig de grunnene som hun selv oppga: at S.E., ved å påpeke sine egne komplekser, overfører disse kompleksene til leserne sine.

Eller tror du hi at hun har starta denne bloggkrigen fordi hun har lavt hårfeste...? 

Anonymkode: d458a...757

Skrevet

Jeg tror bare at det kan ha bidratt til at akkurat det var dråpen. Jeg regner med at lignende ting har vært ofte i Sofie Elises blogg?

Jeg har ikke tenkt så nøye over det, bare merket meg det veldig lave hårfestet og at hun var så provosert 

Anonymkode: 0e1d1...430

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er veldig off topic og irrelevant for diskusjonen.

 

MEN er det bare jeg som la merke til at hun som kritiserer Sofie Elise har kjempelavt hårfeste. Kanskje det var derfor hun reagerte så voldsomt på akkurat dette med hårfeste, at det var personlig for henne?

Forøvrig leser jeg ingen av bloggene eller følger noen av disse på Instagram. Men jeg har jo sett overskriftene de siste dagene og så begynnelsen av debatten i går. 

Anonymkode: 0e1d1...430

Har du sett videoen? Hun snakker om sitt lave hårfesre! Hun poengterer og at det er helt ok med det hårfeste hun har!

Anonymkode: bce88...c4b

Skrevet
1 time siden, Pashla skrev:

Jeg syns vel Sophie Elise er den mest lavpanna av dem, uavhengig av hvor hårfestet sitter. At hun skulle ha lyst til å tatovere seg enda mer lavpanna er jo en gåte. 

Ha ha, tatt på kornet! 👏

Anonymkode: 77c8b...3b0

Skrevet

Jeg tror hun mørke bloggeren har sett at antall følgere på hennes blogg går nedover,og må dermed skape blest rundt seg for å få opp lesertallet. Jeg har ingen tro på at disse såkalte influencerne er så veldig opptatte av hvilken påvirkning de har på ungdom. Hvis de hadde vært opptatte av dette hadde ingen hatt slike blogger som de har.

Anonymkode: e12bf...800

Skrevet

Reagerer mer på at Gjelsvik tror mennesker blir mennesker først etter at man er sett på ultralyd. 

Sorry, sønnen din har vært et menneske helt siden unnfangelsen. Noe annet er fysisk umulig 😂 Man må bare le. 

Er en grunn til at jeg ikke leser blogger. 

Anonymkode: 975f1...0e6

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er veldig off topic og irrelevant for diskusjonen.

 

MEN er det bare jeg som la merke til at hun som kritiserer Sofie Elise har kjempelavt hårfeste. Kanskje det var derfor hun reagerte så voldsomt på akkurat dette med hårfeste, at det var personlig for henne?

Forøvrig leser jeg ingen av bloggene eller følger noen av disse på Instagram. Men jeg har jo sett overskriftene de siste dagene og så begynnelsen av debatten i går. 

Anonymkode: 0e1d1...430

Herreguuuuud! Er du 14? Sofie Elise er jo ikke et godt forbilde. Svitcha innom debatten men måtte skru over for hun så jo ut som ei dokke. Ingen mimikk, ingen personlighet, hun er jo helt ødelagt! Og hun vil jo bare bli mer og mer skada psykisk også siden hun ikke tar fatt i problemene sine men bare forer kompleksene sine ved å operere alt mulig. Hun må da bli voksen snart? 

Tragisk og utrolig skummelt at unge folk ser så opp til bloggere og influencere slik, de vet jo ikke hva de gjør. SE tjener penger på å skade ungdom!

Anonymkode: 7a31e...ab2

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er veldig off topic og irrelevant for diskusjonen.

 

MEN er det bare jeg som la merke til at hun som kritiserer Sofie Elise har kjempelavt hårfeste. Kanskje det var derfor hun reagerte så voldsomt på akkurat dette med hårfeste, at det var personlig for henne?

Forøvrig leser jeg ingen av bloggene eller følger noen av disse på Instagram. Men jeg har jo sett overskriftene de siste dagene og så begynnelsen av debatten i går. 

Anonymkode: 0e1d1...430

Nå måtte jeg sjekke. Hva var galt med hennes hårfeste?? Ser jo at SE sitt er litt langt opp, skadet av extension bruk. Du gjør jo her det samme som SE! Påpeker feil på kropp som «smitter»

Anonymkode: 7a31e...ab2

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er veldig off topic og irrelevant for diskusjonen.

 

MEN er det bare jeg som la merke til at hun som kritiserer Sofie Elise har kjempelavt hårfeste. Kanskje det var derfor hun reagerte så voldsomt på akkurat dette med hårfeste, at det var personlig for henne?

Forøvrig leser jeg ingen av bloggene eller følger noen av disse på Instagram. Men jeg har jo sett overskriftene de siste dagene og så begynnelsen av debatten i går. 

Anonymkode: 0e1d1...430

Hun har da et helt normalt hårfeste. Men du mener tydeligvis at det er unormalt :(

Anonymkode: 8c575...204

Skrevet

Etter å ha snublet innom SE sin serie må jeg jo si st hun overhode ikke promoterer at en blir lykkelig av å operere seg... hun er jo veldig åpen om at hun sliter psykisk med depresjon, sosial angst og spiseforstyrrelser og har mange store psykiske nedturer  i løpet av året. Hun er ærlig på at operasjonene ikke har gjort noenting bedre for henne, heller motsatt. 

Hun legger seg også helt flat for kritikken og innrømmer at det var dumt gjort. 

Men kan si hva en vil om henne (og det gjør jo virkelig folk...) men det virker som om hun prøver å gjøre så godt hun kan i den posisjonen hun er. Det er fryktelig lett å sitte i etterkant å kritisere alt hun gjør og ikke gjør. 

Tippet det hadde blitt stor ståhei om hun fikset på hårfestet sitt uten å informere om det/eventuelt benekte det offentlig. 

Anonymkode: c1b00...4e2

Skrevet

Haha Kristin poengterer jo sitt hardeste og skjeve pupper, som tidligere. Hun sier at hun lever godt med begge deler. Puppene er btw så skjeve at hun hadde fått dekket operasjon i Norge.

 

Se. Har ikke tatovert panna. Ho har poengtert og tatovert mer hår BAK ØRENE!!! av alle plasser. Og derfor reagerte kristin. Hvorfor få 14 åringer til å se på hårene bak øret, der er jo nornalt å ha lite hår der. 

Anonymkode: 756a0...fee

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg faktisk aldri har tenkt på hvirdan hårfestet mitt er BAK ØRENE. Men nå begynte jeg virkelig å lurer. Må kanskje hjem å sjekke...... BAD INFLUENCER!!?!

Anonymkode: caa3d...4ee

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Etter å ha snublet innom SE sin serie må jeg jo si st hun overhode ikke promoterer at en blir lykkelig av å operere seg... hun er jo veldig åpen om at hun sliter psykisk med depresjon, sosial angst og spiseforstyrrelser og har mange store psykiske nedturer  i løpet av året. Hun er ærlig på at operasjonene ikke har gjort noenting bedre for henne, heller motsatt. 

Hun legger seg også helt flat for kritikken og innrømmer at det var dumt gjort. 

Men kan si hva en vil om henne (og det gjør jo virkelig folk...) men det virker som om hun prøver å gjøre så godt hun kan i den posisjonen hun er. Det er fryktelig lett å sitte i etterkant å kritisere alt hun gjør og ikke gjør. 

Tippet det hadde blitt stor ståhei om hun fikset på hårfestet sitt uten å informere om det/eventuelt benekte det offentlig. 

Anonymkode: c1b00...4e2

Hva med å droppe å fikse på det da? Det er jo lureste alternativet? Prøve å bli komfortabel i egen kropp og drite litt i det hun obsesser med.

Anonymkode: 7a31e...ab2

Skrevet

Det som er greia med SE er at hun helt siden hun startet opp bloggen sin er at hu langer ut om privatlivet sitt og hvert eneste kompleks hun har. Og hver eneste gang SE legger ut om noe hun sliter med så skal hun fikse på det. Hun gir ikke et forsøk på å prøve å tenke at "okei, sånn er jeg og det er helt greit", men istedet så er det "okei, mista hår her og der etter extensions, da tatoverer jeg over det, og de strekkmerkene jeg har på kroppen smører jeg ihjel med olje også gir vi leserene mine 15% rabatt på produktene jeg bruker sånn at de også slipper å ha så synlige strekkmerker". Det er jo holdningen SE har som smitter over på oss yngre mennesker og som gir oss mer å føle oss dritt over og som gir oss flere komplekser som man tydeligvis også kan gjøre noe med. 

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med å droppe å fikse på det da? Det er jo lureste alternativet? Prøve å bli komfortabel i egen kropp og drite litt i det hun obsesser med.

Anonymkode: 7a31e...ab2

Ja, kanskje i en perfekt verden... men det er hennes kropp og hennes valg hva hun vil gjøre med den.

Hun er ung og prøver desperat å finne lykke i å bli «perfekt», noe mange sikkert kan kjenne seg igjen i... men hun er i allefall ærlig på at hun ikke har blitt lykkelig etter operasjonene sine. Jeg tror hun er et bedre forbilde enn de som lever perfekte liv i perfekte hus med perfekte kropper og har perfekte venner, kjæreste og barn... for slike influencere har vi mange av.  

Anonymkode: c1b00...4e2

Skrevet
24 minutter siden, aoyt skrev:

Det som er greia med SE er at hun helt siden hun startet opp bloggen sin er at hu langer ut om privatlivet sitt og hvert eneste kompleks hun har. Og hver eneste gang SE legger ut om noe hun sliter med så skal hun fikse på det. Hun gir ikke et forsøk på å prøve å tenke at "okei, sånn er jeg og det er helt greit", men istedet så er det "okei, mista hår her og der etter extensions, da tatoverer jeg over det, og de strekkmerkene jeg har på kroppen smører jeg ihjel med olje også gir vi leserene mine 15% rabatt på produktene jeg bruker sånn at de også slipper å ha så synlige strekkmerker". Det er jo holdningen SE har som smitter over på oss yngre mennesker og som gir oss mer å føle oss dritt over og som gir oss flere komplekser som man tydeligvis også kan gjøre noe med. 

Hun tjener jo kynisk penger på det. Hun får andre til å se feil på seg og legger linker til steder med rabatt. Hun får jo penger for det. Stygt!

Anonymkode: 7a31e...ab2

Skrevet
25 minutter siden, aoyt skrev:

Det som er greia med SE er at hun helt siden hun startet opp bloggen sin er at hu langer ut om privatlivet sitt og hvert eneste kompleks hun har. Og hver eneste gang SE legger ut om noe hun sliter med så skal hun fikse på det. Hun gir ikke et forsøk på å prøve å tenke at "okei, sånn er jeg og det er helt greit", men istedet så er det "okei, mista hår her og der etter extensions, da tatoverer jeg over det, og de strekkmerkene jeg har på kroppen smører jeg ihjel med olje også gir vi leserene mine 15% rabatt på produktene jeg bruker sånn at de også slipper å ha så synlige strekkmerker". Det er jo holdningen SE har som smitter over på oss yngre mennesker og som gir oss mer å føle oss dritt over og som gir oss flere komplekser som man tydeligvis også kan gjøre noe med. 

Men så er spørsmålet om noen hadde giddet lese bloggen hennes om hun ikke la ut om privatlivet sitt og kompleksene sine... om jeg hadde startet å blogge om min ganske så kompleksfrie kjedelige hverdagsliv tror jeg ikke jeg hadde fått så fryktelig mange lesere,.. 

Anonymkode: c1b00...4e2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Men så er spørsmålet om noen hadde giddet lese bloggen hennes om hun ikke la ut om privatlivet sitt og kompleksene sine... om jeg hadde startet å blogge om min ganske så kompleksfrie kjedelige hverdagsliv tror jeg ikke jeg hadde fått så fryktelig mange lesere,.. 

Anonymkode: c1b00...4e2

Men nå hadde vel ikke verden eller dens befolkning lidd noen stor nød om ingen leste bloggen til S.E. og hennes like heller.

Anonymkode: d458a...757

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men nå hadde vel ikke verden eller dens befolkning lidd noen stor nød om ingen leste bloggen til S.E. og hennes like heller.

Anonymkode: d458a...757

Det er helt tragisk at de tjener masse penger på å blogge om tull og tøys, at de er influensere er bare skremmende. Søppelbloggere er det de er

Anonymkode: 8c575...204

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun har da et helt normalt hårfeste. Men du mener tydeligvis at det er unormalt :(

Anonymkode: 8c575...204

«Alt» er vel «normalt», men innenfor normalområdet er vel dette temmelig lavt. Går nesten i ett med øyenbrynene. Det er ikke noe galt i det, og det har jeg heller ikke sagt. Jeg bare poengterte det. Noen synes kanskje det er dritfint. Jeg har ingen mening om hva som er fint/stygt hva gjelder hårfester, har aldri tenkt på hårfester før. Men så satt de og snakket om det på debatten og jeg så at hennes var det JEG vil kalle veldig lavt.

Prøver å legge ved bilde av hårfestet hennes:

6E8CBA67-F192-48A5-9B19-B42F277D1ED3.jpeg

Anonymkode: 0e1d1...430

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

«Alt» er vel «normalt», men innenfor normalområdet er vel dette temmelig lavt. Går nesten i ett med øyenbrynene. Det er ikke noe galt i det, og det har jeg heller ikke sagt. Jeg bare poengterte det. Noen synes kanskje det er dritfint. Jeg har ingen mening om hva som er fint/stygt hva gjelder hårfester, har aldri tenkt på hårfester før. Men så satt de og snakket om det på debatten og jeg så at hennes var det JEG vil kalle veldig lavt.

Prøver å legge ved bilde av hårfestet hennes:

6E8CBA67-F192-48A5-9B19-B42F277D1ED3.jpeg

Anonymkode: 0e1d1...430

Du er SYK!

Anonymkode: 7a31e...ab2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

«Alt» er vel «normalt», men innenfor normalområdet er vel dette temmelig lavt. Går nesten i ett med øyenbrynene. Det er ikke noe galt i det, og det har jeg heller ikke sagt. Jeg bare poengterte det. Noen synes kanskje det er dritfint. Jeg har ingen mening om hva som er fint/stygt hva gjelder hårfester, har aldri tenkt på hårfester før. Men så satt de og snakket om det på debatten og jeg så at hennes var det JEG vil kalle veldig lavt.

Prøver å legge ved bilde av hårfestet hennes:

6E8CBA67-F192-48A5-9B19-B42F277D1ED3.jpeg

Anonymkode: 0e1d1...430

Jo, det er faktisk det du sier

Anonymkode: 8c575...204

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...