Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Flaskegrønn kjole i bryllup? Forholdsvis uformell fest. Passer jeg grønn når jeg har blå øyne? Brunt hår. Både hudtone og hårfarge passer grønt, men er usikker på øynene? Anonymkode: f27f3...64c
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: 😂 Anonymkode: b8118...1c7 Nå ler jeg litt selv her, for ser hvor dumt innlegget ser ut 😅 Men mente faktisk spørsmålet seriøst 😂 Anonymkode: f27f3...64c
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 Føler du deg fin i den så kjør på ☺️👍 Anonymkode: 1590e...73a
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #6 Skrevet 19. mars 2019 Kjolen er fin, du liker den, den passer til hud- og hårfargen din... godt du har innsett hvor dumt spørsmålet virket Jeg har veldig blå øyne, når jeg har på meg smaragdgrønn eller lignende grønnfarge får jeg alltid masse komplimenter for mine irrgrønne øyne. I så stor grad at det blir komisk og nesten slitsomt, for jeg blir jo ikke trodd når jeg sier jeg har blå øyne, ikke grønne. Nå har jeg funnet ut at det er enklere å bare si takk Anonymkode: 2d2e2...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå