Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Noen som kjenner til nettstedet som drives av Røde Kors? Ville se litt på det, før jeg eventuelt anbefalte tenåringen å bruke det hvis behovet meldte seg. Men nå er jeg sterkt i tvil. Det ligger ute flere anonyme foruminnlegg der unge skriver at de har tenkt å ta selvmord, og det er meningen at de unge selv skal svare hverandre i disse trådene. Noen av selvmordinnleggene har ikke fått svar på lang tid. Har de ikke moderatorer der inne? Og hvordan kan de egentlig få gitt hjelp til disse unge når de reklamerer med at de unge er anonyme på nettstedet? Anonymkode: e5596...3c3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Noen som kjenner til nettstedet som drives av Røde Kors? Ville se litt på det, før jeg eventuelt anbefalte tenåringen å bruke det hvis behovet meldte seg. Men nå er jeg sterkt i tvil. Det ligger ute flere anonyme foruminnlegg der unge skriver at de har tenkt å ta selvmord, og det er meningen at de unge selv skal svare hverandre i disse trådene. Noen av selvmordinnleggene har ikke fått svar på lang tid. Har de ikke moderatorer der inne? Og hvordan kan de egentlig få gitt hjelp til disse unge når de reklamerer med at de unge er anonyme på nettstedet? Anonymkode: e5596...3c3 Kan altså ikke skjønne at dette skal være forsvarlig. Anonymkode: e5596...3c3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 Jeg ville tatt kontakt med røde kors sentralt. Anonymkode: 55e21...b69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå