Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Begynte i januar og gått ned ca 6-7 kilo. Skal ned ihvertfall 15 til ca. Har født 4 kids så har bebymage😏 Trener ca 3 gg i uka på senter, med styrketrening pluss går tur ca 1 time 3-4 gg i uka. Men kjenner jeg er redd for å spise fordi jeg er redd for å ikke gå ned eller legge på meg😑 og om jeg tenker att jeg har spist for masse til middag for så må jeg ut og gå med én gang 🙄 spiser ca dette på en dag: F: 1 skive med pålegg. Vann eller melk (ekstra lett) 1 kaffekopp. L: 1 banan og litt nøtter. Eller 3 knekkebrød med ost. M: kjøtt, fisk eller kylling med grønnsaker. Litt potet, pasta eller ris. K: 1 eple. Yoghurt eller 1 knekkebrød. Spiser litt mer variert, men prøver og spise masse grønt og rene produkt. Spiser litt godt en dag i uka men får dårlig samvittighet 😏😑 og får litt panikk og vil spy det oppigjenn... Anonymkode: fbb2a...3c5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Dette høres farlig ut som en spiseforstyrrelse, ihvertfall starten på en.... Det får meg til å lure på om du egentlig er 15 kg overvektig? Anonymkode: 7f0ad...240
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette høres farlig ut som en spiseforstyrrelse, ihvertfall starten på en.... Det får meg til å lure på om du egentlig er 15 kg overvektig? Anonymkode: 7f0ad...240 Ja det er jeg absolutt. Veier 102 kilo😐🤮🤮 er 178 høy da. Hi Anonymkode: fbb2a...3c5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 Jeg synes dette var lite mat altså! Går du rundt og er konstant sulten? Tror du at du vil klare å fortsette å spise så lite? Anonymkode: 3aed9...09d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes dette var lite mat altså! Går du rundt og er konstant sulten? Tror du at du vil klare å fortsette å spise så lite? Anonymkode: 3aed9...09d Nei er ikke særlig sulten nei. Får dårlig samvittighet når jeg spiser for masse. Hi Anonymkode: fbb2a...3c5
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #6 Skrevet 19. mars 2019 Du kommer garantert til å gå ned i vekt. Men vær forsiktig. Du har et usunt og farlig tankesett i forhold til mat og vektnedgang og trening. Anonymkode: fde51...e11
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #7 Skrevet 19. mars 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei er ikke særlig sulten nei. Får dårlig samvittighet når jeg spiser for masse. Hi Anonymkode: fbb2a...3c5 Det der er ganske bekymringsfullt. Hadde barnet ditt sagt det du skriver der så ville du nok skaffet barnet hjelp ganske raskt. Gjør det samme for deg også. Ta en tur til legen og snakk med han/henne så du ikke blir skikkelig spise forstyrret. Anonymkode: 012c3...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå