Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Soveromsvinduet vårt peker mot naboens sitt datter soverom. Her om kvelden skulle jeg trekke for gardinene og datteren hennes står naken og tar bilder av seg selv. I morges skulle jeg åpne vinduet som jeg gjør hver morgen og datteren står helt naken og kler på seg. Wtf?! Kan jeg gå til naboen å si ifra eller blir det frekt? Altså trekk for gardinene for faen! Anonymkode: 39a35...229
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Du kan godt gi beskjed. Jeg ville ha visst om det, hvis det var snakk om min datter. Men gjør det saklig. Ikke si «trekk for gardinen, for faen». Si heller «i det siste jeg jeg opplevd å se datteren deres lettkledd gjennom vinduet når jeg trekker fra gardinene. Jeg tror ingen av oss ønsker det, og jeg lurte derfor på om dere kan be henne lukke gardinene i de situasjonene». 😊 Anonymkode: 47fed...2c6
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Du kan godt gi beskjed. Jeg ville ha visst om det, hvis det var snakk om min datter. Men gjør det saklig. Ikke si «trekk for gardinen, for faen». Si heller «i det siste jeg jeg opplevd å se datteren deres lettkledd gjennom vinduet når jeg trekker fra gardinene. Jeg tror ingen av oss ønsker det, og jeg lurte derfor på om dere kan be henne lukke gardinene i de situasjonene». 😊 Anonymkode: 47fed...2c6 Jeg tenkte ikke at jeg skulle si det som i innlegget mitt, hadde selvfølgelig sagt det på en pen måte. Er bare så irritert. Anonymkode: 39a35...229
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 Tror jeg hadde dødd av flauhet hvis mine foreldre fortalte at naboen hadde klaget over meg naken. Er det noen måte du kan få gitt jenta et diskret hint? Anonymkode: 2c57f...d2b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror jeg hadde dødd av flauhet hvis mine foreldre fortalte at naboen hadde klaget over meg naken. Er det noen måte du kan få gitt jenta et diskret hint? Anonymkode: 2c57f...d2b Dette! Jeg er redd det vil slå ut på meg, at jeg blir stemplet som kikker.😫😫 Vet ikke hvilken måte jeg kan si ifra? Anonymkode: 39a35...229
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #6 Skrevet 19. mars 2019 Herregud..er det så farlig da? Hadde hun bevist stått å blottet seg foran barna dine hadde det vært en ting. Men hun er altså naken på sitt eget rom..og det har skjedd at du har sett det hele TO ganger..pust med magen og se det an. Hva er det som gjør deg så irritert? Anonymkode: d0c4c...052
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #7 Skrevet 19. mars 2019 Hvis det plager deg så si fra rett til jenta at du har direkte innsyn. Ikke gå via foredrene. Anonymkode: 96a15...63c
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #8 Skrevet 19. mars 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Herregud..er det så farlig da? Hadde hun bevist stått å blottet seg foran barna dine hadde det vært en ting. Men hun er altså naken på sitt eget rom..og det har skjedd at du har sett det hele TO ganger..pust med magen og se det an. Hva er det som gjør deg så irritert? Anonymkode: d0c4c...052 Jah, som jeg, dette blir snudd mot meg. Jeg er feilen og ikke denne jenta. Hvor mange jenter står nakne i sitt rom uten gardiner på vinduet? Hvordan hadde du følt deg om dette var din datter? Anonymkode: 39a35...229
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #9 Skrevet 19. mars 2019 Hvor gammel er hun? Er det en bevisst 17-åring eller er det helt ubevisst av en 7-åring? Jeg hadde ærlig talt ikke brydd meg, men om du gjør det så sier du ifra. Om hun er over 13 år kan du vel søke henne opp på facebook og sende henne en messenger-melding. Anonymkode: 52ccd...143
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #10 Skrevet 19. mars 2019 Eller lag et vannvittig spetakkel, slå to grytelokk mot hverandre eller noe sånt så hun titter ut av vinduet, så kan du vinke til henne. Forhåpentligvis blir hun da flau og sørger for gjentrekte gardiner neste gang hun er naken Skjønner ikke hvorfor du er så sinna da... Anonymkode: 52ccd...143
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #11 Skrevet 19. mars 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eller lag et vannvittig spetakkel, slå to grytelokk mot hverandre eller noe sånt så hun titter ut av vinduet, så kan du vinke til henne. Forhåpentligvis blir hun da flau og sørger for gjentrekte gardiner neste gang hun er naken Skjønner ikke hvorfor du er så sinna da... Anonymkode: 52ccd...143 HI virker jo helt hysterisk... Hva er problemet med ei naken jente? Se en annen vei hvis det er så plagsomt, eller trekk for dine egne gardiner... Anonymkode: 841d8...c72
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #12 Skrevet 19. mars 2019 Det hadde jeg ikke brydd meg noe med altså. Anonymkode: b65e7...87b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #13 Skrevet 19. mars 2019 Hvor gammel er jenta? Hvis det er snakk om en 17-18-åring hadde jeg ikke tenkt over det. Fint for henne at hun ikke er blyg og at huk føler seg hjemme på rommet sitt. Hvis det er en 13-åring som står og tar nakenbilder av seg selv, ville jeg tenkt meg litt om. Det er noe som foreldrene kanskje burde vite om, tilfelle hun sender de til noen eller noe i den duren. Litt avhengig av hvordan familie de er. Problemet slik jeg ser det, er ikke at naboen er naken, men at hun tar bilder som kanskje kan havne på avveie. Anonymkode: 6ef0b...082
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #14 Skrevet 19. mars 2019 Jeg skjønner at dette kan være et problem for henne, og at du kanskje på en diskret måte vil gjøre henne oppmerksom på at hun kan sees. Det jeg derimot ikke forstår er at dette er et problem for deg. Anonymkode: 3f53e...d46
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #15 Skrevet 19. mars 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eller lag et vannvittig spetakkel, slå to grytelokk mot hverandre eller noe sånt så hun titter ut av vinduet, så kan du vinke til henne. Forhåpentligvis blir hun da flau og sørger for gjentrekte gardiner neste gang hun er naken Skjønner ikke hvorfor du er så sinna da... Anonymkode: 52ccd...143 Haha den var KNALL!!👍👍 Hun er forresten 15-åring Anonymkode: 39a35...229
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #16 Skrevet 19. mars 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: HI virker jo helt hysterisk... Hva er problemet med ei naken jente? Se en annen vei hvis det er så plagsomt, eller trekk for dine egne gardiner... Anonymkode: 841d8...c72 Dette visste jeg skulle komme. Ikke faen om jeg skal trekke for min gardiner. Er vel ikke jeg som står naken. Herlighet! Anonymkode: 39a35...229
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. mars 2019 #17 Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: HI virker jo helt hysterisk... Hva er problemet med ei naken jente? Se en annen vei hvis det er så plagsomt, eller trekk for dine egne gardiner... Anonymkode: 841d8...c72 Problemet er kanskje at hun står naken og tar bilder av seg selv? Vi vet jo ikke hvor gammel hun er, men er hun under 16 f.eks, så er jo ikke det helt greit. Dessuten kan andre folk utenfor og stå og filme eller ta bilder av henne, når hun står sånn på utstilling. Hun er sikkert ikke klar over det selv. Jeg ville ha sendt jenta ei melding Hi, ikke foreldrene. Hvis hun er rundt den alderen jeg beskrev eller eldre.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #18 Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, Heihånåerdetjuligjen skrev: Problemet er kanskje at hun står naken og tar bilder av seg selv? Vi vet jo ikke hvor gammel hun er, men er hun under 16 f.eks, så er jo ikke det helt greit. Dessuten kan andre folk utenfor og stå og filme eller ta bilder av henne, når hun står sånn på utstilling. Hun er sikkert ikke klar over det selv. Jeg ville ha sendt jenta ei melding Hi, ikke foreldrene. Hvis hun er rundt den alderen jeg beskrev eller eldre. Jeg kan jo ikke det, jeg har ikke nr hennes ei heller facebook. Anonymkode: 39a35...229
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #19 Skrevet 19. mars 2019 Alvorlig talt, hun er på sitt eget rom! Slutt å kikke inn til henne, og problemet er løst. Hun er sikkert ikke klar over hvor synlig hun er, og trenger helt sikkert ikke å vite det heller. Anonymkode: 22e6c...667
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #20 Skrevet 19. mars 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Alvorlig talt, hun er på sitt eget rom! Slutt å kikke inn til henne, og problemet er løst. Hun er sikkert ikke klar over hvor synlig hun er, og trenger helt sikkert ikke å vite det heller. Anonymkode: 22e6c...667 Ellers er hun klar over hvor synlig hun er, og liker å vise seg fram. En 15 åring er fullt klar over det om hun står naken framfor vinduet. Se på henne og vink hvis du får mulighet til deg, da vet hun i hvert fall at du er oppmerksom på henne, så får du se om det stopper da. Anonymkode: 78909...9f3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #21 Skrevet 19. mars 2019 Kanskje hun er forelsket i noen som også har vindu hennes vei Anonymkode: 52ccd...143
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #22 Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kanskje hun er forelsket i noen som også har vindu hennes vei Anonymkode: 52ccd...143 Jah meg 🙄 Anonymkode: 39a35...229
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. mars 2019 #23 Skrevet 19. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg kan jo ikke det, jeg har ikke nr hennes ei heller facebook. Anonymkode: 39a35...229 Men du treffer vel på henne da? Siden dere er naboer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå