Gå til innhold

Få clomid?


Anonymus0

Anbefalte innlegg

Hei. Har et barn på 1 (februar 19), har alltid ønsker meg to tette. Etter å gått uten prevensjon siden august ble vi endlig gravid i desember. Var på ultralyd nå i mars og der vist det seg at fosteret hadde dødd ganske tidlig. Har nå gått igjennom en medisinsk abort og håper på å begynne prøvingen igjen fort. Men nå er allerede barne mitt blitt ganske stort og jeg er redd det ikke blir den tette alderen som jeg har ønsket meg. Har derfor vurdert å skaffe clomid. 

 

Hva tenker der? Noen som har erfaring fra å bestille på nett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, Anonymus0 skrev:

Hei. Har et barn på 1 (februar 19), har alltid ønsker meg to tette. Etter å gått uten prevensjon siden august ble vi endlig gravid i desember. Var på ultralyd nå i mars og der vist det seg at fosteret hadde dødd ganske tidlig. Har nå gått igjennom en medisinsk abort og håper på å begynne prøvingen igjen fort. Men nå er allerede barne mitt blitt ganske stort og jeg er redd det ikke blir den tette alderen som jeg har ønsket meg. Har derfor vurdert å skaffe clomid. 

 

Hva tenker der? Noen som har erfaring fra å bestille på nett? 

Du kan jo fortsatt bli gravid og få et barn før ettåringen din er blitt 2? 

Anonymkode: db45a...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekner med det ikke vil skje med det første. Skal jeg bli gravid før barnet er 2 år må jeg bli gravid før mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...