Jump to content
Anonymus0

Få clomid?

Recommended Posts

Anonymus0

Hei. Har et barn på 1 (februar 19), har alltid ønsker meg to tette. Etter å gått uten prevensjon siden august ble vi endlig gravid i desember. Var på ultralyd nå i mars og der vist det seg at fosteret hadde dødd ganske tidlig. Har nå gått igjennom en medisinsk abort og håper på å begynne prøvingen igjen fort. Men nå er allerede barne mitt blitt ganske stort og jeg er redd det ikke blir den tette alderen som jeg har ønsket meg. Har derfor vurdert å skaffe clomid. 

Hva tenker der? Noen som har erfaring fra å bestille på nett? 

Fortsetter under...

Anonym bruker
43 minutter siden, Anonymus0 skrev:

Hei. Har et barn på 1 (februar 19), har alltid ønsker meg to tette. Etter å gått uten prevensjon siden august ble vi endlig gravid i desember. Var på ultralyd nå i mars og der vist det seg at fosteret hadde dødd ganske tidlig. Har nå gått igjennom en medisinsk abort og håper på å begynne prøvingen igjen fort. Men nå er allerede barne mitt blitt ganske stort og jeg er redd det ikke blir den tette alderen som jeg har ønsket meg. Har derfor vurdert å skaffe clomid. 

Hva tenker der? Noen som har erfaring fra å bestille på nett? 

Du kan jo fortsatt bli gravid og få et barn før ettåringen din er blitt 2? 

Anonymkode: db45a...2f7

Anonymus0

Rekner med det ikke vil skje med det første. Skal jeg bli gravid før barnet er 2 år må jeg bli gravid før mai.