Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #1 Skrevet 19. mars 2019 Det siste året har jeg hatt ei venninne. Vi ble tilfeldig kjent, hun åpnet seg opp om at hun var ensom uten noen særlig venner. Mannen hennes lider av sterk angst å hun fortalte meg at han gjør det litt vanskeligere å bli kjent med andre par. Dette da han ikke vil være sosial, eller møte andre. Jeg tenkte at jeg likte dama, og presenterte henne i min vennegjeng. Hun går godt sammen med de fleste. Etterhvert trodde jeg vi ble venner. Vi har snakket om alt og ingenting. Derfor kjente jeg at jeg ble litt skuffet og småsur for at hun ikke fortalte meg at de har solgt huset. Jeg hadde hvertfall delt en slik ting med mine venninner. Det er jo ingen liten ting. Nå får jeg vite via sosiale medier at de har solgt og kjøpt nytt hus. Jeg føler derfor at vi kanskje ikke er venner likevel og forstår nesten hvorfor hun ikke har så mange.  Du hadde jo delt dette med venner? Anonymkode: 29663...e95
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #2 Skrevet 19. mars 2019 Jøye meg! Hvis du er mer enn 14 år må du seriøst ta deg sammen! Anonymkode: 4e6e0...cf6
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #3 Skrevet 19. mars 2019 Nei, hvorfor skulle jeg bli sur for det? Anonymkode: 2f34f...556
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #4 Skrevet 19. mars 2019 ingen grunn og bli sur, så lenge du ikke er under 15 Anonymkode: 7b602...b08
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #5 Skrevet 19. mars 2019 Man er igrunn ferdig med å "fortelle hverandre alt" når man har slutta på vgs altså.... Jeg regner med hun kommer til å snakke om både salget og sin nye bolig neste gang dere møtes, man må ikke ringe og fortelle alt som skjer hele tiden. Anonymkode: 8e451...9c4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #6 Skrevet 19. mars 2019 Ja, det var rart at hun ikke har sagt noe om det. Men folk er forskjellige. Anonymkode: 61335...858
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #7 Skrevet 19. mars 2019 Kan være at hun trodde hun hadde sagt det til deg. Jeg kan i alle gjøre slikt iblant. Bli usikker på hvem jeg har fortalt hva til. Anonymkode: 4ee04...371
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #8 Skrevet 19. mars 2019 Nei, virkelig ikke. Anonymkode: 0cae2...d3b
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #9 Skrevet 19. mars 2019 Hun har ikke meldeplikt Anonymkode: dffe8...b29
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #10 Skrevet 19. mars 2019 Kjenner jeg bare ble litt skuffet og sur over dette innlegget jeg. Anonymkode: 6012c...556
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #11 Skrevet 19. mars 2019 Tja, ganske ting jeg ikke får høre om fra min beste venninne, fordi vi ikke bor samme sted, og fordi dagene går fort for oss begge. Men hvis du har snakket med henne flere ganger i uken de siste månedene, så skjønner jeg at du føler det rart i alle fall. Anonymkode: fce28...01d
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #12 Skrevet 19. mars 2019 Snodig å ikke si det, men du er snodig du også. Dette er da en ikke-sak?  Anonymkode: 3fd6f...860
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #13 Skrevet 19. mars 2019 Om du har grunn til å være skuffet kommer vel an på hvor ofte dere snakker sammen eller møtes. Om dere ikke snakkes/ses veldig ofte er det ikke nødvendigvis så rart. Om dere snakker sammen flere ganger i uken er det veldig merkelig å ikke nevne. Anonymkode: 579cd...4cf
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #14 Skrevet 19. mars 2019 Ta deg sammen, din hårsåre fjolle! Anonymkode: 23a4d...cf4
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 19. mars 2019 #15 Skrevet 19. mars 2019 Hvis du har truffet henne eller pratet mye med henne ganske nylig, uten at hun har fortalt noe, så ville jeg reagert ja.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #16 Skrevet 19. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ta deg sammen, din hårsåre fjolle! Anonymkode: 23a4d...cf4 For en hårreisende måte å snakke til folk Anonymkode: 8d347...2e1
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #17 Skrevet 19. mars 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Det siste året har jeg hatt ei venninne. Vi ble tilfeldig kjent, hun åpnet seg opp om at hun var ensom uten noen særlig venner. Mannen hennes lider av sterk angst å hun fortalte meg at han gjør det litt vanskeligere å bli kjent med andre par. Dette da han ikke vil være sosial, eller møte andre. Jeg tenkte at jeg likte dama, og presenterte henne i min vennegjeng. Hun går godt sammen med de fleste. Etterhvert trodde jeg vi ble venner. Vi har snakket om alt og ingenting. Derfor kjente jeg at jeg ble litt skuffet og småsur for at hun ikke fortalte meg at de har solgt huset. Jeg hadde hvertfall delt en slik ting med mine venninner. Det er jo ingen liten ting. Nå får jeg vite via sosiale medier at de har solgt og kjøpt nytt hus. Jeg føler derfor at vi kanskje ikke er venner likevel og forstår nesten hvorfor hun ikke har så mange.  Du hadde jo delt dette med venner? Anonymkode: 29663...e95 Jeg hadde blitt lei meg ja. Anonymkode: 8d347...2e1
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #18 Skrevet 19. mars 2019 Ja, det hadde jeg blitt Anonymkode: fa7d5...75e
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #19 Skrevet 19. mars 2019 Jøye meg... Jammen er folk forskjellige! Det hadde nok ikke falt meg inn i halvsøvne å reagere på noe sånt, det skjer da forholdsvis ofte at jeg får vite ting om venner via f.eks. SoMe, vi har ikke tid eller kapasitet til å snakkes direkte om alt mulig. I min verden er dette en ikke-sak, og noe jeg overhodet ikke hadde tenkt over. Jeg tenker at du har få utfordringer, interesser og problemer i hverdagen hvis dette opptar deg. Anonymkode: 90408...454
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #20 Skrevet 19. mars 2019 Hæ? Nei, det hadde jeg ikke tenkt på engang. Ville gratulert med nytt hus neste gang vi møttes. Anonymkode: f4a66...ce2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #21 Skrevet 20. mars 2019 Hvis dere har snakket sammen flere ganger under prosessen og hun ikke har sagt noe, så forstår jeg deg godt. Hvis dere ikke har treftes på en stund så ville jeg ikke tatt det personlig. Det kan også være taktiske grunner til at hun ikke nevnt noe Anonymkode: 60011...f1c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #22 Skrevet 20. mars 2019 Ja, det synes jeg er en merkelig ting å ikke fortelle om, særlig om dere har snakket sammen mye i den tiden dette har skjedd. Det ville hvertfall vært en helt naturlig ting å fortelle om. Samtidig; om dere ikke har hatt så mye kontakt nå kan det jo hende at hun tok det samlet på sosiale medier istedenfor å «opplyse alle». Jeg ville kanskje ikke blitt sur, men tenkt at det var veldig rart. Anonymkode: cde27...505
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #23 Skrevet 20. mars 2019 I utgangspunktet ville jeg syntes det var rart ja. Det er jo en stor ting som er naturlig å nevne når man møtes. Men, kanskje det er søsteren min du snakker om her? 🤔 De kjøpte hus helt på impuls, så i løpet av 2 korte uker hadde de både kjøpt nytt og solgt det gamle huset. Var ikke så mange som fikk det med seg, de hadde det rimelig travelt i løpet av de dagene med klargjøring for salg o.l Overtagelsen på det nye huset var også bare 6 uker, så det gikk i rekordfart. Så hør med din venninne om hvorfor hun ikke har sagt det før du blir skuffet Anonymkode: 912f0...862
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2019 #24 Skrevet 20. mars 2019 Jeg ville normalt ikke reagert hvis dere ikke har vært sammen på en stund, men jeg reagerer jo litt på at hun legger det ut i sosiale medier at de har solgt huset - uten å ha sagt noe til deg som venninne. Så siden det var såpass viktig at hun følte behov for å publisere det i sosiale medier stusser jeg på at hun ikke har sagt noe til deg. Vi er i en prossess med å kjøpe hytte, venninnene mine vet vi kikker, men jeg sier sjelden til dem at vi har vært på visninger eller vært i budrunde. Anonymkode: 8416e...032
the amazing spidermamma Skrevet 20. mars 2019 #25 Skrevet 20. mars 2019 Rart Ã¥ ikke fortelle, men rart Ã¥ ta det personlig at hun ikke har gjort det. Sannsynligvis har hun mye Ã¥ tenke pÃ¥ og fører ikke regnskap med hvem hun har fortalt og ikke. Kanskje hun tenker at du vet det allerede? Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå