Gå til innhold

Skole barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her inne som lager niste til barna kvelden før? Jeg har gjort det en del ganger før men så tenker jeg at det kanskje ikke er så smart? Fersk mat er vel best eller. Men så er det jo så deilig å slippe å lage det på morgen før vi reiser å 😅 

Anonymkode: abfb6...9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns mat laget på kvelden i forveien er litt blæh hehe. Fersk er best 😊

Anonymkode: a17af...8d6

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg syns mat laget på kvelden i forveien er litt blæh hehe. Fersk er best 😊

Står heller opp 5 min før på morgenen og lager 😊

Skrevet

Sønnen min på 6 år spiste så lite på skolen før,etter jeg begynte å lage matpakken dagen før så spiser han alt l matboksen! :) Det er nok bare tilfeldig men det viser hvertfall at maten smaker godt selv om den er laget kvelden før.

Anonymkode: 4cab9...c93

Skrevet

Kunne ikke tenke meg å lage matpakke dagen i forveien. I alle fall ikke om det dreier seg om brødmat. Matpakke som har lagt natta over smaker ikke godt.

Skrevet

Her dekkes frokostbordet på med tallerken til frokost, og matboks til mattpakke. Dekker ofte på på kvelden for å lette morgenen. Har et brett med pålegg stående i kjøleskapet, så det bare er å ta ut brettet, samt hente brød og knekkebrød, så er frokosten klar. Da kan alle smøre selv mens vi likevell sitter tilbords. Minstemann får litt hjelp enda, men har på denne måten både eierskap til matpakke, og kontroll på hva som er i den.

Anonymkode: 1cd52...1da

Skrevet

Kommer ann på hvordan vakt jeg har når jeg laget skolemat, men uansett om den er laget på kvelden før eller mornigen så spiser barna maten, eneste jeg ikke har i er oppkuttet frukt det fixer jeg samme dag. 

Skrevet

Brødet vi har smaker det samme uansett når matpakken er smurt. Og det gjøres kvelden før. Alle er ute av huset før 0700 og spiser frokost på jobb/SFO/barnehage). 

Anonymkode: 505d5...80a

• 2 uker senere...
Skrevet

Den første som står opp smører matpakke til 2 bhg barn. Alle spiser frokost på bhg/ jobb 

Anonymkode: 83c03...705

Skrevet

jeg gjør alt

Anonymkode: a24f9...307

Skrevet

Smører kvelden før rett før jeg legger meg. Både til oss voksne og barna. Synes det smaker deilig med niste uansett 😂

Anonymkode: c3ad0...c18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...