Anonym bruker Skrevet 18. mars 2019 #1 Skrevet 18. mars 2019 I barnehagen til datter er det to avdelinger. En førskolegruppe på hver avdeling. Det er 9 på hver gruppe. Vi har enighet å å invitere alle i en naturlig gruppering. Alle guttene, alle jentene eller alle på gruppen eller gruppene. En mor har i to år invitert alle jentene på begge grupper. Og vi har gått i bursdag. Jeg (og flere på avdeling til min datter) har invitert alle i sin gruppe på avdelingen (gutter og jenter) jeg har ikke plass til 18 barn hjemme (om alle takker ja) og jeg synes ikke noe om konseptet guttebursdag og jentebursdag. Sånn har det blitt for oss, dette er også litt fordi en av min datters beste venner er en gutt på gruppen. Nå er denne moren fornermet da vi i år igjen altså har invitert bare gruppen. Fikk en syrlig kommentar og ble helt satt ut, følte meg som en utestenger. Hva tenker dere om dette? Jeg har ikke plass til 18 barn hjemme og å leie lokale synes jeg er for tidlig når de er så små. Er dette utestenging så lenge jeg holder meg til det vi er enig om, å invitere en naturlig gruppering som barna kan forstå. Anonymkode: dfe89...da3
topaz Skrevet 18. mars 2019 #2 Skrevet 18. mars 2019 Du har ditt på det rene, tenker jeg. Hun har et problem og tar noe personlig som ikke er personlig, men du trenger ikke gjøre det til ditt problem.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2019 #3 Skrevet 18. mars 2019 Nei uff, hvorfor dele inn etter kjønn før det er nødvendig Anonymkode: b0dc5...43f
Valkyriemamma Skrevet 18. mars 2019 #4 Skrevet 18. mars 2019 Dette er absolutt innafor! Så lenge alle i ei naturleg gruppe er invitert, har ingen noko å klage på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå