Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Telefonen min vil ikke gi Instagram tilgang til bildebiblioteket, det kommer ikke opp som et valg jeg kan godkjenne og når jeg går inn på instagram via innstillingene på tlf får jeg kun gitt tilgang til Siri, kamera, bakgunnsoppdateringer og mobildata. Har prøvd alt mulig rart, så det eneste jeg får lagt ut på Instagram er bilder og videoer jeg tar inne i appen. Skal bruke via jobb, så veldig kjedelig å ikke få delt bilder jeg allerede har tatt. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 84380...a50
Valkyriemamma Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 Kanskje du allereie har prøvd, men prøv å slett appen, for så å reinstallere. Viss det ikkje fungerer, kan eg ikkje hjelpe deg meir! 😅
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Skrevet 17. mars 2019 Prøvd det enkleste trikset i boka? Å restarte mobilen? Hvis det ikke er nok hadde jeg gjort som foreslått over her, slett og reinnstaler. Anonymkode: 7fadf...6cb
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2019 #4 Skrevet 18. mars 2019 Jeg har prøvd å både slette og installere appen på nytt, og restartet tlf 🙂 Anonymkode: 84380...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå