Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Hvis noen sier at noen er toneangivende, hva er de da? Og er det positivt eller negativt? Anonymkode: 6b32e...5d4
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 At noen setter en tone på stemningen i rommet? 🤷♀️Kanskje... Noen som er synlig og tar/eier sin plass. Positivt/negativt alt ettersom sammenhengen Anonymkode: d0828...828
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Skrevet 17. mars 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis noen sier at noen er toneangivende, hva er de da? Og er det positivt eller negativt? Anonymkode: 6b32e...5d4 Om det er positivt eller negativt kommer vel an på hvilken tone man angir. I seg selv betyr uttrykket at folk følger en. F eks kan man påvirke hva samtalen skal handle om, hvilken retning ting skal gå osv. Anonymkode: ce986...577
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #4 Skrevet 17. mars 2019 At noen setter agendaen, det er alltid mennesker som kan det å lede andre, eller inspirere andre Jeg oppfatter det positivt. I min sønns klasse er en av de toneangivende elevene(klassens ledertype) en gutt som kommer fra en innvandrerfamilie med hardtarbeidende og veldig kjekke foreldre. Gutten er skoleflink, men også voksen for alderen og bor i en familie hvor det ikke er veldig god råd. Han får ikke så mye dyre ting, men nok av støtte og oppfølging. Jeg er veldig glad for at han er toneangivende i den klassen fordi han bidrar med positive verdier. Anonymkode: 973e6...87d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå