Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Dattera har vært på hyttetur i døgn og kom hjem med vond mage. Ho kasta opp rett før dei skulle reise og i bilen ein gong. To av jentene i klassen såg det. Ho har svak mage og kaster opp ofte ( kanskje to perioder i måneden ).vi prøver å finne ut hva som gjør det, men har ikke funnet noe ut enda. Kan ikke være omgangssjuka alltid i og med at ikkje søsken får det. Kan ho på skule i morgon? Anonymkode: 74f2a...cb3
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 Se det an i løpet av dagen. Hvis hun er fin form ellers, så ser jeg ikke grunn til å holde henne hjemme. Med hensyn til svak mage, min datter hadde det da hun var mindre, sikkert mindre enn din datter er. Det vi så var at det ofte kom når hun hadde spist mye lørdagsgodter 0g/eller "skrapmat" i forbindelse med helg. Når vi begynte å bli obs på dette, og redusere godteriet hun fikk, så gikk det mye bedre. Dette var i 2-3 års alder, er jo ikke sikkert det er samme for din datter. Anonymkode: 5cd4a...032
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Skrevet 17. mars 2019 Så lenge hun er frisk i morgen er det bare å sende henne på skolen. Hun trenger jo ikke klå på maten til de andre eller spytte dem i fjeset, men sånt driver hun nok uansett ikke med. Anonymkode: 9b775...3b2
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #4 Skrevet 17. mars 2019 Det er fremdeles lenge til i morgen. Er hun frisk i morgen tidlig, så går hun på skolen. Anonymkode: cc09c...3b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå