Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Jeg er helt enig i at det er behagelig i gå i, men jeg reagerer på at folk går i treningstøy hele dagen. Anonymkode: e0e89...576
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er helt enig i at det er behagelig i gå i, men jeg reagerer på at folk går i treningstøy hele dagen. Anonymkode: e0e89...576 Hvorfor reagerer du på det? Jeg synes drt er behaglig og ser finere ut enn mye annet. Det er uformelt, men drt gjør jo som regel ikke noe. Anonymkode: 94187...a55
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Skrevet 17. mars 2019 Hvorfor reagerer du på hvandre går med, til hverdags, all den tid de faktisk er påkledd? En ting er i jobbsammenheng eller andre situaajoner med kleskode, men på vei til og fra noe eller på Rema? Gi nå faen i hva folk velger å gå med.. Hilsen hun som går i allversjakke og skallbukse dagen lang, og ikke har tenkt å bytte fordi du "reagerer" hvordan du enn gjør det. Anonymkode: e949c...994
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #4 Skrevet 17. mars 2019 Sport=aktiv livsstil=status i dagens samfunn. Dermed blir det ikke sett som negativt å vise seg offentlig i treningsklær. I en del yrker er det også praktisk. Anonymkode: 81ee2...45a
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #5 Skrevet 17. mars 2019 Jeg var i kirken i dag, for ungene hadde en oppvisning under gudstjenesten med speideren, og der var det flere i treningstøy. Jeg mener ikke at man trenger å pynte seg for å gå i kirken, men må innrømme at jeg smilte for meg selv da jeg så en godt voksen dame (60-70 år) i Kari Traa fra topp til tå. Deilig ulltøy i kirken 😊 Et par rader lenger frem satt familien til et dåpsbarn i bunad og pentøy. Anonymkode: d5bad...ebe
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #6 Skrevet 17. mars 2019 Jeg er nok oldschool der ja. Treningstøy er forbeholdt trening. Barn kan bruke joggebukser opptil en viss alder ute, men voksne med tights på butikken og kirken er så Harry at fy. Og kom ikke med en "jammen hva vis jeg skulle på eller til trening da?", det er nesten verre fordi da viser du at du ikke dusjer i forbindelse med trening. Går aldri i treningstøy eller slakkerbukser in public. Den ene gangen jeg kom med det til jobb (vi bytter til uniform) så tok sjefen meg inn på kontoret og lurte på hvor syk jeg var... Det hadde han ikke sett de 10årene vi her kjent hverandre 😂 Anonymkode: fc89e...24d
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #7 Skrevet 17. mars 2019 Jeg får gjerne i treningstøy hjemme. Tights og en stor genser el.l. Bare fordi det er mykt og behagelig, og ikke ser fullt så ille ut som å gå i joggebukse. Ellers bruker jeg treningstøy til trening. Jeg dusjer hjemme, så det hender jeg svinger innom matbutikken på vei hjem, men ellers er det ingen som ser meg ute i treningstøy. Anonymkode: 3aea8...a22
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #8 Skrevet 17. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er nok oldschool der ja. Treningstøy er forbeholdt trening. Barn kan bruke joggebukser opptil en viss alder ute, men voksne med tights på butikken og kirken er så Harry at fy. Og kom ikke med en "jammen hva vis jeg skulle på eller til trening da?", det er nesten verre fordi da viser du at du ikke dusjer i forbindelse med trening. Går aldri i treningstøy eller slakkerbukser in public. Den ene gangen jeg kom med det til jobb (vi bytter til uniform) så tok sjefen meg inn på kontoret og lurte på hvor syk jeg var... Det hadde han ikke sett de 10årene vi her kjent hverandre 😂 Anonymkode: fc89e...24d Jeg går til og fra treningen, og jeg dusjer når jeg kommer hjem. Så godt mulig du ser meg på gaten. Jeg reagerer aldri når jeg ser folk i hverdagssituasjoner i treningsklær. Reagerer mere når jeg ser folk som forsøker å handle eller springe etter bussen i stiletter og trange skjørt. Anonymkode: 81ee2...45a
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #9 Skrevet 17. mars 2019 Jeg går noen ganger i treningstøy på jobb, og går gjerne innom butikken på vei hjem. Ser ikke noe problem i det Anonymkode: d3299...1c7
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #10 Skrevet 17. mars 2019 Min 18 åring går i svarte trenings tights omtrent daglig, da det er jobb antrekket hennes. Har og en sønn på 13 år, som bare bruker joggebukse. Skal han i bursdag, fin middag osv, så kan han gå i jeans og skjorte. Men det er jakten på de mykeste jeansene hvert år. Anonymkode: 3202b...2f9
Superdolly Skrevet 17. mars 2019 #11 Skrevet 17. mars 2019 Jeg lurer mest på hvorfor du tror at dette er noe nytt. På 1980-tallet, i min ungdom, gikk vi gjerne i joggebukser av collegestoff. På 1990-tallet, da jeg var ferdig med å studere og kom ut i jobb, fikk vi lærlinger på jobb som bodde i adidas knappebukser og adidasgensere. For noen år siden gikk "alle" unge jenter her rundt i 2XU-tights. Svarte adidasbukser har vært skoleuniformen blant guttene siden min sønn begynte for ti år siden.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #12 Skrevet 17. mars 2019 Hvorfor skal ikke folk få lov til å gå i behagelige klær, er det bare på trening comfort er viktig? Så lenge det er en topp som dekker rumpa og skrittet, og tøyet er rent, hva er problemet? Anonymkode: ca42d...b63
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #13 Skrevet 17. mars 2019 Jeg går ofte i treningstøy på jobb i barnehagen, synes det er veldig behagelig, det er finere enn joggebukser i sånn collegestoff hvertfall. 🙂. Men generelt så bryr jeg meg veldig lite om hva andre går med. Anonymkode: a9e46...cfb
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #14 Skrevet 17. mars 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er nok oldschool der ja. Treningstøy er forbeholdt trening. Barn kan bruke joggebukser opptil en viss alder ute, men voksne med tights på butikken og kirken er så Harry at fy. Og kom ikke med en "jammen hva vis jeg skulle på eller til trening da?", det er nesten verre fordi da viser du at du ikke dusjer i forbindelse med trening. Går aldri i treningstøy eller slakkerbukser in public. Den ene gangen jeg kom med det til jobb (vi bytter til uniform) så tok sjefen meg inn på kontoret og lurte på hvor syk jeg var... Det hadde han ikke sett de 10årene vi her kjent hverandre 😂 Anonymkode: fc89e...24d Skal jeg dusje i skogen mener du? 😂 Eller kjøre ut av bomringen for å dusje hjemme før jeg drar innom butikken (som ligger innenfor bomringen)? 🤔😅 Anonymkode: adcb6...822
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #15 Skrevet 17. mars 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er helt enig i at det er behagelig i gå i, men jeg reagerer på at folk går i treningstøy hele dagen. Anonymkode: e0e89...576 Hva så om folk går i treningstøy hele dagen? Skjønner ikke at folk skal bry seg med hva andre velger å gå i så lenge de hr klær på seg. Anonymkode: ca98c...83b
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #16 Skrevet 17. mars 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg får gjerne i treningstøy hjemme. Tights og en stor genser el.l. Bare fordi det er mykt og behagelig, og ikke ser fullt så ille ut som å gå i joggebukse. Ellers bruker jeg treningstøy til trening. Jeg dusjer hjemme, så det hender jeg svinger innom matbutikken på vei hjem, men ellers er det ingen som ser meg ute i treningstøy. Anonymkode: 3aea8...a22 Personlig synes jeg det ser myyyye verre ut med treningstights enn kosebukse. Anonymkode: 1c118...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå