Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #1 Skrevet 17. mars 2019 Jeg har ikke noe med den å gjøre. Såner drt sagt. En venninne i vennegjengen har vært gift med en mann i en del år. De har vært det perfekte paret, men plutselig ville han skilles. Nå, et par mnd etterpå har alle snudd ryggen til meg. Jeg forstod ingen ting før en av venninnene i gjengen fortalte at årsaken til at han gikk fra henne er fordi han visstnok er forelsket i en annen kvinne. Og som den eneste single i venninnegjengen er det selvsagt meg. Jeg har vært flørtende i adferden min nemlig. Jeg har snakket med en mann som er gift... Hvorfor i alle dager leter kvinner etter en syndebukk hver fang noe går galt for de? Anonymkode: fe1c5...53f
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #2 Skrevet 17. mars 2019 Tvilsomt med en så kraftig sanksjon uten at det ligger mer til grunn. Anonymkode: 73d92...9c7
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #3 Skrevet 17. mars 2019 Jeg har i alle fall ikke noe med den skilsmissen å gjøre. Han er forelsket i en annen, den andre er ikke meg, men de antar at det er meg fordi jeg visstnok er flørtende og oppmerksomhetssøkende mot alle menn jeg møter. Anonymkode: fe1c5...53f
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #4 Skrevet 17. mars 2019 Jeg har ikke opplevd akkurat dette, men noe lignende. Ble ikke bedt i selskap som ikke var rene jenteselskap, altså holdt utenfor hver gang de skulle møtes med sine menn, selv om single kompiser ble bedt. Tok lang tid før jeg forstod hvorfor, måtte spørre hvorfor. Da fikk jeg høre at jeg virket demoraliserende på deres menn og var en trussel mot ekteskapene deres. Jeg snakker lett med andre, både menn og kvinner, men jeg har ALDRI lagt meg etter andres menn, ikke en gang flørtet med dem. Kun normal lett samtale. Og om man i en slik samtale, i et rom fullt av andre, også ler sammen, så det jo ikke flørting, bare normal humor. Så jeg kan godt forstå hva du opplever, Hi. Hvis du vet at du ikke flørter med disse mennene, da synes jeg du skal heve deg over det. Si tydelig fra til en eller to som du tror er fornuftige til å se at dette ikke er din feil, at du ikke har et forhold til mannen og at han er forelsket i en annen - og ellers bare hev deg over det. Det blir jo bare latterlig om du får skylden for at mannen har gått fra kona for en helt annen dame Anonymkode: bdf4d...2f1
Gjest Antarctica Skrevet 17. mars 2019 #5 Skrevet 17. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har i alle fall ikke noe med den skilsmissen å gjøre. Han er forelsket i en annen, den andre er ikke meg, men de antar at det er meg fordi jeg visstnok er flørtende og oppmerksomhetssøkende mot alle menn jeg møter. Anonymkode: fe1c5...53f Skaff deg nye venner. De der er jo skrullete.
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #6 Skrevet 17. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har i alle fall ikke noe med den skilsmissen å gjøre. Han er forelsket i en annen, den andre er ikke meg, men de antar at det er meg fordi jeg visstnok er flørtende og oppmerksomhetssøkende mot alle menn jeg møter. Anonymkode: fe1c5...53f Da ser de jo at de tok feil når han står frem med den nye kjæresten... Da har du funnet nye venner håper jeg. Anonymkode: ed8ad...4d7
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #7 Skrevet 17. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har i alle fall ikke noe med den skilsmissen å gjøre. Han er forelsket i en annen, den andre er ikke meg, men de antar at det er meg fordi jeg visstnok er flørtende og oppmerksomhetssøkende mot alle menn jeg møter. Anonymkode: fe1c5...53f For det er jo den eneste single dama i verden, så da må det jo være deg For noen merkelige og dårlige venner du har Anonymkode: abc37...e22
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2019 #8 Skrevet 17. mars 2019 Hev deg over det . Du vet hva som er sannheten. Men har ofte undret meg over hvorfor single damer blir så uendelig farlige for noen av dem som er i forhold. Kan ikke ha mye tiltro til mannen sin. Jeg har vært i to lange forhold, første endte i skilsmisse, andre med at mannen døde. Mens jeg var i forhold hilste og smilte disse gifte damene på meg hvis jeg traff dem. Straks jeg var uten mann, overså de meg og klamret seg til si manns arm hvis jeg støtte på dem. Mennene hilste fint. Altså.....Hva tror de....At man kaster seg over disse mennene deres og sluker dem med hud og hår? Litt sårende, men mest tragikomisk. Anonymkode: 04012...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå